Wat een verschrikkelijk nieuws Marloes! Zarah was een maatje van Noa in de opfok, samen met Zembla noemden we hen altijd de drie (rooie) musketiers...Sterkte!
Hey Marloes, dat is ook wat, kun je met je jonge paard aan de slag, heb je dit. Waardoor was ze kreupel?
Stravero
Geplaatst: 29-06-09 12:43
Och meis, kippevel en tranen toen ik je filmpje keek. Hoewel ik je helemaal niet ken, práchtig, echt heel mooi.
Ontzettend veel sterkte!!!!
avaluna
Geplaatst: 29-06-09 12:57
Vreselijk, heel veel sterkte
3timesmom
Geplaatst: 29-06-09 13:01
Heel veel sterkte met dit verlies. Meid wat heb je mooie foto's van jezelf en Noa. Deze foto's zullen een blijvende herinnering voor je zijn die niemand je nog afneemt. Zo jammer zo een mooi dier. Veel sterkte.
Jeetje, ik ken jou merrie nog van de opfok. Wat vreselijk om je jonge dier op zo'n jonge leeftijd te moeten missen. ik weet helaas ook hoe dat is.( die van mij was 2 1/2) meis heel veel sterkte de komende tijd. Je hebt moedig afscheid van haar genomen.
ik kne je niet maar ik had je topic gezien en was afgelopen zondag op parkpop daar speelde guus meeuwis en hij speelde dat nr van je filmpje, kreeg helemaal kippevel en moest gelijk aan het filmpje denken. kreeg tranen in mn ogen...
Wat moet het vreselijk zijn geweest! Ik vind het knap dat je toch voor het welzijn van je paard hebt gekozen. Kreeg al beetje tranen bij het zien van je filmpje, maar toen ik je gedicht las kwam alles er echt uit. Wat mooi zeg! Heel veel sterkte met dit verlies.
corientjuhh
Geplaatst: 02-07-09 12:52
Wat moet het vreselijk zijn geweest om deze keuze te maken Wat een prachtig paard Heel veel sterkte Ook een heel mooi filmpje
op mijn verjaardag.. Heel erg veel sterkte de komende tijd!
Pipi
Geplaatst: 03-07-09 10:06
Ook ik ben in een soort van shock. Bekeek altijd jouw topics over Joy en vooral ook later,toen Noa geboren was. Je was zo vreselijk trots op je twee meiden. Ik vond het toen al zo vreselijk dat je Joy verkocht,maar vond het geweldig dat je Noa nog had. En nu dit Er zijn geen woorden om je verdriet en pijn te verzachten. Maar toch wil ik je heel veel sterkte wensen met het leren dragen van dit grote verlies.