jeetje, had de tranen in m'n ogen zeg! Heel mooi geschreven en jullie hebben zeker een goede keuze gemaakt en super wat je broer heeft gedaan! Heel veel sterkte voor jullie allemaal!
Wij hebben 8 maanden geleden het paard van mijn zus in moeten laten slapen. Toen ik je verhaal las, kwam allles weer boven en voelde het verdriet weer alsof het gister was gebeurd. Je hebt het heel mooi geschreven. Zo'n beslissing is niet makkelijk ,maar je wilt je paard ook niet laten lijden. Wij weten hoe dat voelt. Nogmaals heel veel sterkte de komende tijd!!!
haffjechip
Geplaatst: 25-06-09 14:31
jeetje wat heb je dat mooi geschreven zeg ik heb gewoon zitten huilen toen ik het las. het was een heel mooi paardje en wat fijn dat je broer je zo heeft gesteund heel veel sterkte in deze moeilijke periode
Claudia78
Geplaatst: 25-06-09 14:40
Potverdorie...Ik zit hier gewoon te janken...Herkenbaar verhaal. Zo is het ook ongeveer met mijn paard gegaan alleen ben ik niet mee geweest naar de slacht maar mijn ex wel. Je kijkt iedere minuut op de klok...zou het al gebeurd zijn? Je word echt verscheurd. Heel veel sterkte want ik weet als geen ander hoeveel pijn dit doet..op welke manier het ook gebeurd.
Ps: heel mooi geschreven
bente_
Geplaatst: 25-06-09 14:47
hier voel ik ook tranen prikken, heel veel sterkte ermee !
Suprice_Iris
Geplaatst: 25-06-09 14:51
super mooi, ik kreeg een brok in mn keel en al helemaal toen ik het filmpje zag met de muziek van de titanic!
Super dat je broer is mee gegaan, topper !!
veel sterkte met het verwerken van dit super grote verlies
Olijkje
Geplaatst: 27-06-09 15:25
Ik krijg echt tranen in mijn ogen..
_Tamara
Geplaatst: 27-06-09 18:31
Wat afschuwelijk.. Enorm veel sterkte Ik weet hoe dat is, heb zelf hetzelfde gehad.. Nogmaals enorm veel sterkte
Wat erg, echt heel erg veel sterkte! Hij heeft gelukkig een mooie leeftijd behaald.
LauraMichel
Geplaatst: 15-07-09 11:07
Je hebt dit zo mooi geschreven, heb tranen in mijn ogen.. je paardje naar de slachter moeten brengen.. ohh meiss heeel veel sterkte!! ik leef met je mee!!