Veel sterkte, ik heb het verhaal gevolgd, kaarsjes aangestoken, gebeden etc. helaas, veel sterkte nogmaals, klein wonder, het mocht niet baten, helaas heb je deze grote wereld moeten verlaten.
Damber
Geplaatst: 21-04-09 07:47
tranen in m'n ogen.. heb zo met jullie meegeleefd.. aan jullie gedacht en gehoopt en geduimd dat alles niet voor niets zou zijn geweest. Helaas heeft deze kleine meid het niet mogen redden.. maar de uren die jullie bij haar zijn geweest, er voor haar gestaan hebben en de liefde die jullie haar hebben gegeven... Daar kan menigeen iets van leren! Dikke knuf
Anoniem
Geplaatst: 21-04-09 10:24
zit hier met natte ogen.
heel veel sterkte bij het verlies van dit wonderbaarlijke veulentje
Heel veel sterkte met je verlies. Ik weet zeker dat ze daar een vriendje heeft. Mijn veulen is 3 weken te vroeg geboren en loopt nu ook te spelen op de Eeuwige Veulenweide! Ik weet zeker dat Mijn kleine J'Adore op Miracle wacht daar!!!
Wat vreselijk, ik heb je topic een beetje meegelezen, heel erg naar dat ze het ondanks jullie goede zorgen toch niet gered heeft. Heel veel sterkte met dit verlies...
coxietje
Geplaatst: 22-04-09 19:28
och!wat jammer nou! veel sterkte met het verlies Xx
Ik was stille meelezer van het andere topic... Wat een prestatie hebben jullie geleverd! Helaas heeft het niet mogen helpen... Ontzettend veel sterkte met het verlies !!! Miracle zal nooit vergeten worden!
Met de merrie gaat het nu super goed.. Ze heeft een tijdje lang mijn mini hengst als haar veulen aangezien maar nu loopt ze lekker met haar vriend eszelon samen achter de shetjes aan.
Ook is ze ondertussen alweer een paar keer gereden en dit ging super.