ja op je laatste niet,maar ik weet niet wat ik daar opmoet andwoorden.
ik ben je dsankbaar voor je aanbod, en heb je dat ook gezeht, heb ook gezecht waarom het niet kan..
de uitsalg is er nog niet, anders had ik het hier wel verteld.
Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Marjolein_ schreef:Ik weet ook niet echt wat ik van dit verhaal moet denken.. tja..
Voor als het waar is, sterkte. En hopelijk komende tijd wat meer geluk, het is allemaal wel erg op elkaar..![]()
En voor als het niet waar is moet je bij jezelf maar even goed gaan nadenken waar je mee aan het spotten bent, voor de mensen waarvan ouders echt in scheiding liggen, van de mensen die echt iets dierbaars verloren hebben..
Goed, laten we er maar vanuit gaan dat het waar is. Lijkt me ook weer niet dat je dit allemaal voor de lol opent ... Sterkte![]()
Chikiboy schreef:Wat heeft de veearts jullie gisteren nu verteld ?
russel schreef:Chikiboy schreef:Wat heeft de veearts jullie gisteren nu verteld ?
Gisteren was het zaterdag, dus ik denk niets. Ik heb een keer 3 weken op een bloeduitslag moeten wachten, de uitslag was dat ze niets wisten..ook lekker gezellig.
russel schreef:Chikiboy schreef:Wat heeft de veearts jullie gisteren nu verteld ?
Gisteren was het zaterdag, dus ik denk niets. Ik heb een keer 3 weken op een bloeduitslag moeten wachten, de uitslag was dat ze niets wisten..ook lekker gezellig.