Veel sterkte met het verlies van Don Corleone... Vond hem het allerleukste veulen om naar te kijken hier op KS-ITP. Hopelijk maakt de merrie het goed.. Nogmaals sterkte
Heel veel sterkte met het verlies van dit schitterende veulen. Bont is niet mijn ding, maar Don Corleone had z'n uitstraling en karakter, dat ik net als de rest als een blok voor hem viel. Ik hoop dat de merrie hier makkelijk overheen komt.
Rowan, meid wat erg... Zo een geweldig veulen, zo een knappe jongen......... Ik had op hem gestemd op Bokt Hengstveulen 2008 en nu dit..... ik zit hier met kippenvel.. Heel veel sterkte gewenst uit Kreileroord. heel erg veel sterkte gewenst!
Ik kon het niet geloven toen ik die zin zag.. Nee dat was hem toch niet?? Toch wel... Een onmisbaar paardje met een gouden karakter. Een echte showbink. Niet te geloven.. Ik heb altijd stil meegelezen en gelachen om die acties van hem . Ik wens je onwijs veel sterkte!!
Ik keek altijd uit naar nieuwe fototopics van hem, vond hem net als vele anderen een geweldig veulen om te zien . Verschrikkelijk voor jullie dat dit gebeurd, nogmaals sterkte .
Ook ik kan je niet meer wensen dan enorm veel sterkte. Het was een pracht ventje en ik kan je verdriet goed begrijpen. Zo lees ik je foto topic en zo lees ik dat hij er niet meer is. Wat oneerlijk!