En ze zeggen wel; tijd heelt alle wonden, maar littekens zijn voor altijd.... ik denk dat het verdriet op den duur wel minder wordt, maar het gemis blijft altijd.
Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
diddlmouses schreef:Ik kan NU pas sinds net een paar weken over Ot praten zonder gelijk te gaan janken, en nog lang niet altijd. Het was zondag 10 maanden geleden...
Dreeke schreef:ik probeer me zo groot te houden altijd als ik over Vinga praat, maar intussen schreeuwt mijn hart.
esch schreef:ik heb 3 weken geleden mijn lieve paard in laten slapen, ze is 26 jaar geworden en heeft 20 jaar bij ons mogen zijn.
Ikzelf ben met dit paard opgegroeid mijn moeder heeft haar 20 jaar geleden gekocht en toen ik groot genoeg was heb ik er ook veel mee gereden. Ik heb zoveel plezier met dit paard gehad. Ze ging voor ons door het vuur.
Ik heb het nog elke dag moeilijk. Mijn paarden staan ook thuis, dus elke dag kom ik langs haar box. En elke dag mis ik haar met de voerrondes. Zij maakte altijd de meeste herrie met voeren. Nu is het akelig stil met voeren.
Ik hoop dat ik het over een tijdje een plekje kan geven.
WIj hebben haar op de kliniek in laten slapen wegens een ernstige hoefbevangenheid door cushing. We zijn bij haar gebleven en hebben haar zelf afgedekt.
En nog lopen de tranen over mijn wangen als ik dit zo typ.
Gaat dit ooit minder worden?