Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Barneveld schreef:GMVD is gebant vanwege haar reacties hier maar ik reageer nu namens haar. Gabriella heeft de 5 jarige opleiding gedaan te Deurne. Als je die hebt afgerond ben je Ingenieur Paardensport. Daarna is ze getrouwd met B., een man met nét even te veel geld, en nu is ze huisvrouw en voor de rest rijdt ze overdag haar paarden, speelt ze met de hond en is ze actief bokt'er, of moet ik zeggen; was?
Ik ben het overigens volledig eens met GMVD.
Sterren schreef:Nee Barneveld klinkt lekker!![]()
Dit hele topic slaat op deze manier nergens meer op. GMVD gebant, en haar allerliefste vriendinnetje neemt het over..tsja dat schiet lekker op!
Silvan schreef:Ik ben het dus eens met GMVD!
Tjonge denk nou is na heb je het nal eens gezien dat een paard werd ingeslapen? Ze beginnen dan te vechten voor hun leven! Vind slachten dus beter..dan maar worst..Denken jullie ook na wanneer je een lekkere biefstuk naar binnen schuift?? ''Aah wat ziellig ik eet nu een koe''..Kom op zeg. Het leven is soms gewoon erg hard..
Sterren schreef:Silvan schreef:Ik ben het dus eens met GMVD!
Tjonge denk nou is na heb je het nal eens gezien dat een paard werd ingeslapen? Ze beginnen dan te vechten voor hun leven! Vind slachten dus beter..dan maar worst..Denken jullie ook na wanneer je een lekkere biefstuk naar binnen schuift?? ''Aah wat ziellig ik eet nu een koe''..Kom op zeg. Het leven is soms gewoon erg hard..
Ja heb helaas 3 weken geleden gezien hoe een paard ingeslapen werd. Respecteer gewoon iedereen zijn of haar persoonlijke keuze.
Sterren schreef:Nee dat hoor je mij niet zeggen maar zo komen jullie nou eigenlijk alleen het vriendinnetje van GMVD over. Ik heb voor het inslapen gekozen en jij voor de slacht. Nou prima toch, laten we elkaar hier niet persoonlijk op aan gaan vallen. Barneveld is daarintegen net als GMVD en zegt gewoon dat je geen paardenliefhebber bent als je je paard laat inslapen en daar kan ik niet tegen.
Silvan schreef:Sterren schreef:Nee dat hoor je mij niet zeggen maar zo komen jullie nou eigenlijk alleen het vriendinnetje van GMVD over. Ik heb voor het inslapen gekozen en jij voor de slacht. Nou prima toch, laten we elkaar hier niet persoonlijk op aan gaan vallen. Barneveld is daarintegen net als GMVD en zegt gewoon dat je geen paardenliefhebber bent als je je paard laat inslapen en daar kan ik niet tegen.
Ik ben voor de slacht en tsja of je paard nou laat slachten of inslapen, het is allenbei onmenselijk en niet diervriendelijk..maarja je paard laten lijden is ook niks..Dus iedereen moet het zelf weten, ik geef alleen mijn mening..