Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
oestinja schreef:Tja ik kan het niet laten toch te reageren, maar een paard wat gewend is om per trailer te worden vervoerd zal het niet eens in de gaten hebben... en ik heb zelf nog de beelden op het netvlies van spartelende en paniekerige paarden die een spuit hadden gehad...
Annelies200 schreef:oestinja schreef:Tja ik kan het niet laten toch te reageren, maar een paard wat gewend is om per trailer te worden vervoerd zal het niet eens in de gaten hebben... en ik heb zelf nog de beelden op het netvlies van spartelende en paniekerige paarden die een spuit hadden gehad...
Nou dan heb je wel een slecht beeld van inslapen. Bij een goede veearts gaat het rustig. En een paard dat kreupen is staat denk ik echt niet fijn in zo'n trailer hoor...
oestinja schreef:Tja ik kan het niet laten toch te reageren, maar een paard wat gewend is om per trailer te worden vervoerd zal het niet eens in de gaten hebben... en ik heb zelf nog de beelden op het netvlies van spartelende en paniekerige paarden die een spuit hadden gehad...
Inky_devil schreef:Ik wil ook liever een spuitje in me bed ipv een kogel door mijn kop in the middle of nowhere.
Mensen kunnen wel gaan babbelen over Inslapen is een doodsstrijd en ze vechten ertegen.
Dus dan Laten jullie je paard zeker ook niet opereren!!!!!
Citaat:Wel vrapant vind ik dat veel mensen die hun paard naar de slager hebben gebracht of hebben laten brengen meestal zeggen en schrijven dat het dier is ingeslapen??
Waarom is dat???