Ik zit er over te denken om een reading te doen bij dierencommunicatie.info , heeft iemand daar misschien ervaringen mee? Het gastenboek leek me wel positief, maar daar kan iedereen wel wat neerzetten.
mijn shetlander hebben we op 17 april dit jaar laten inslapen omdat hij atrose had de veearts vondt het m ook nog wel goed maar moest ie wel aan de medicijnen enzo en ik zag hem met de dag zwakker worden zat al een jaar aan te tobben met hem. heb die besluit meteen genomen voor zijun laatste prikje. het was heel moeilijk die beslissing maar me gevoel zat er wel goed bij. het is nu ongeveer een week geleden en denk nog iedere dag aan hem en mis hem heel erg en als ik over hem praat of naar zijn weitje kijk dan heb ik er nog we lheel veel moeite mee maar heb het al een beetje een plek gegeven omdat ik het al zag aan komen denk ik want toen ik hem kocht hadi k al besloten als hij ooit pijn heeft of zo en hij moet een de medicijnen rest van zijn leven dan laat ik hem in slapen ik wou hem eigelijk naar de slager brengen maar achteraf bgen ik heel blij dat hij gewoon door een DA ingeslapen is ik weet dat hij nu vrede heeft RIP polly
Ik vind zo'n reading interessant, ik heb het ook van mijn overleden opa gehad, hij vertelde dingen dat ik denk van ja "ouwe" je hebt gelijk. Hij zei ook dat er iets of iemand kwam te overlijden in mijn omgeving en dat het HAAR tijd was, hij zei ook dat ik daar wel weer overheen kwam maar dat het wel lang kon duren, paar maandjes later heb ik veronica en evlin verloren, echt erg raar.
Ik ga het ook gewoon doen, ook al geloof ik er eigenlijk niet in. Ik heb tenslotte nix te verliezen.. (oke 15 euro ). Hoop dat ze me iets kan vertellen wat ze echt niet kon weten...
Ik begrijp niet dat je een reading wilt laten doen als een soort van test?! Je hoeft de reader niet op de proef te stellen; als zij met het verhaal van je paard komt weet je zelf snel genoeg of er dingen worden gezegd die alleen het paard kon 'weten' of dat de 'manier van praten' precies zo was als je paard was!
Ik vind dat je het wel een eerlijke kans moet geven: je geeft namelijk niet die reader een kans om zijn kunnen te laten zien, maar je geeft je paard de kans om nog iets duidelijk te maken of iets te vertellen, iets waar je blijkbaar wel op zit te wachten anders zou je het laten uitvoeren van een reading niet eens overwegen. En misschien denk je in het ergste geval wel na het lezen van de reading: wat een oppervlakkig verhaal, had ze recht van internet kunnen plukken, maar dan heb je het wel een eerlijke kans gegeven, en dat doe je imo niet als je met opzet 'strikvragen' gaat stellen... In het geval van de reading van Isis heb ik vtv nog best een heel begeleidend verhaal vertelt, maar dan nog kwam ze met hele concrete dingen die ze echt niet kon weten! En de manier hoe Isis WAS, klonk echt door in het verhaal! Als Isis had kunnen praten, had ze denk ik zo'n manier van spreken gehad, en dat deed me eigenlijk veel meer dan alleen de dingen die naar voren kwamen uit de reading. Geef je er gewoon aan over en pak die unieke kans om nog een keertje via de reader een soort van contact te kunnen hebben, want zoals je al zei: je hebt niets te verliezen.
Hoop niet dat de toon van bovenstaande tekst al te fel overkomt, maar ik kan gewoon niet begrijpen dat als je het overduidelijk zo moeilijk hebt met het verlies van je paard en er komt een kans voorbij waarna je waarschijnlijk het hele gebeuren veel beter een plekje kunt geven, je zo sceptisch kan zijn en blijven. Inderdaad, misschien moet je erin geloven, maar wanneer je al dingen uit je toetsenbord kunt krijgen als: "ik heb het gevoel dat mijn paard vaak bij me is", dan is dit echt niet zo'n vreemde stap om te zetten! GEWOON DOEN!
Vind dat je echt een heel sterk punt hebt am13, je geeft inderdaad je paard de kans, niet de reader. Ik wil heel graag een reading laten doen omdat het bij ons zo plotseling was, en ik wil gewoon graag weten wat hij te zeggen heeft.
Tja, ik ben het daar toch niet helemaal mee eens, ik vind dat ik best 1 ding kan vragen wat zij echt niet kon weten, de rest kan ik dan aan "Ot" overlaten.. Want als ik alleen maar dingen hoor die al op internet heben gestaan, dan weet ik zeker dat ik er nog niet in durf te geloven en dan heeft het dus eigenlijk ook geen zin..
Ik heb trouwens nooit gezegd dat ik het gevoel heb dat ie nog vaak bij me is....
Vorig jaar februari is Bugsje overleden aan een hersenbloeding, ik denk nogsteeds iedere dag aan haar.. Ik heb in 3 maanden na bugs haar dood heeel veel over haar geschreven, en ben een maand of twee bezig geweest met een foto album van haar te maken. Ik heb nogsteeds alles wat van haar was bewaard..
@Am13 mooi gesproken. Denk ook idd dat je daarom een reading laat doen om nog iets van je dierbare te horen.
Ik kan jullie echt vertellen dat de rillingen over mijn rug liepen bij het lezen van mijn reading. Het was gewoon angstaanjagend te weten dat het zo klopt met de waarheid. Ook persoonlijk werd me nog wat gezegd, uiteraard niet in mijn profiel gezet, maar toen mijn vriend hem las concludeerde hij dat Nancy hem echt had geraakt en mij natuurlijk ook. 't ging de laatste tijd niet zo goed, druk met solliciteren en eindelijk na heeeel lang zoeken een baan gekregen en die stress die daarbij komt kijken gaat je niet in de koude kleren zitten.