zo iets is niet te verwerken! een paard is je beste vriend. je kan ertegen zeggen wat je wilt zonder dat het wat terug zegt of je raar aankijkt. Ik ben mijn shetje verloren ten gevolge van koliek... het was een deugniet eerste klas. maar een vriend voor iedereen. Ik heb door haar overlijden een erge dip gehad in mijn leven. vooral omdat wij 2 weken erna al een nieuwe pony hadden. die odetje zeker niet kan vervangen!
de pijn van het overlijden van een vriend is niet te verwerken!
Dank je. En het klopt ook van alle kanten. Heb hem nu al 10 keer gelezen en steeds lees ik iets nieuws. Denk dat dit een hele goede stap is geweest van mezelf. Verdriet is er niet minder om, ,maar ik kan het nu toch nog beter een plaatsje geven.
Ja, ik wel. Maar dat maakt me niet minder geloofwaardig. Vooral met de hond slaat Danae de spijker op de kop. Mijn Bas is mijn alles. Hij heeft ooit een hersenbloeding gehad en toen besefte ik donders goed wat hij voor mij betekend. Kan heel goed begrijpen dat ie "altijd" bij me is. Maar dat weet je van jezelf wel als iets wel of niet klopt.
Hebben jullie van te voren bij die reading gezegd dat je paardje overleden is?
Jup.
Nou moet ik eerlijk toegeven dat ik heel vaak met Splash praat, zelf. Maar de reading was voor mij een bevestiging van iets dat ik al van haar gehoord had
Mijn pony is gisteren overleden (zware koliek) en ik wil nu dus heel graag een reading laten doen. Weet iemand misschien een goed en betrouwbaar iemand?
Ik heb geen idee hoe ik dit moet gaan verwerken, het is zo onverwachts... Sharon is m'n alles
Ik heb toch ook eindelijk een reading aangevraagd bij Nancy, vandaar dat ik dat vroeg. Er is alleen een wachttijd van 4 weken, dat is dan wel weer jammer, want ben nu toch wel benieuwd wat eruit komt.