Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Flew schreef:
Inderdaad Zwelgje, eens een paardenmeisje, altijd een paardenmeisje. Net als eens een Draver, altijd een Draver. Het is dus inderdaad weer een Draver.
Ik had het overigens ook niet van mezelf verwacht, relatief zo snel weer aan de paarden. Wat ik me echter gerealiseerd heb is dat ik ook in verdriet kan blijven hangen, en dat is niet wat ik wil.
Kirstjuhh schreef:*zal even verder gaan waar ik gebleven was, want ik werd uit de mediatheek gezet .. *Jeetje Tina wat verschrikkelijk!! Dat iemand zoiets kan doen, onbegrijpelijk..
Leuk dat er een nieuwe op het pad is gekomen! Hopelijk heb je hier net zo veel plezier mee, en idd. Nu heb je er 1 in je hart, en 1 in de stal mooier kan het niet bijna.
Op dit moment heb ik nog geen nieuwe, maar helaas hebben wij hier het geld ook nog niet voor. Anders had ik wel al een nieuwe. Hoe erg ik Millenium ook mis, ik ben altijd al bezig met de paarden.
Kiwi_ schreef:Wat een leukerd Flew, hoe oud is hij?
Ik zat zelf ook wel met een 'nieuw' paard, maar meestal zeg ik het toch. Het klinkt zo vervangend, dat wel. Maargoed, ik weet zelf ook wel dat het absoluut geen vervanger is, en dat is voor mij belangrijker dan wat de rest vindt
Flew schreef:Even iets over het woord 'nieuwe'. Hebben jullie daar geen moeite mee? Ik vind het verschrikkelijk als mensen het hebben over mijn 'nieuwe' paard (geen verwijt Kirstjuhh, kan je niet weten), ik noem hem mijn volgende paard. Nieuw klinkt alsof ik ook een oud paard heb, die ik heb afgedankt.
Ireen_ schreef:Ik heb na haar dood volgensmij geen paard meer aangeraakt.. We hebben het weekend daarna haar spullen opgehaald van stal en nu durf ik ook niet zo goed meer terug en haar oude stalletje, weiland, vriendjes te zien.. Het gaat nu een beetje en ben bang dat ik dan weer helemaal instort. Maar ik zal binnenkort toch moeten, mijn wagentje staat er nog en die moet nog verkocht worden.