Citaat:@Zwelgje, bij mij beginnen de alarmbellen een beetje te rinkelen als ik jou stukje lees..
Mede doordat ik op ongeveer de zelfde manier in mijn angsten en depressie terecht ben gekomen..
Ik heb hier ook weleens in het topic geschreven dat het heel goed met me ging en ik lekker met mijn paardjes bezig was, maar in de tussentijd ging het eigenlijk bergafwaarts zonder dat ik dat zelf toe wou geven..
Pas na ruim 9 maanden besefte ik dat het mis ging.. (toen was ik inmiddels ook 12 kilo afgevallen..)
Ik weet natuurlijk niet precies hoe het bij jou zit, en het is ook nog maar kort geleden voor je, maar stemmingsveranderingen en het liefst in bed liggen slapen zijn geen goede tekenen..
Sorry als ik er nu misschien te veel op in ga..
Eigenlijk vrees ik dat je misschien wel een beetje gelijk kan hebben...
Ben vanavond naar een van mijn favoriete feesten geweest en ik had gedacht dat het me wel goed zou doen... En in het begin was ik ook zeker wel even in de stemming... Maar al snel bekroop mij weer uit het niets (nou ja, nadat ik een glas cola over me heen kreeg..

Maar eigenlijk besef ik nu dat ik mezelf hard aan het maken ben, ik ben bot, chagrijnig en sarcastisch en heb steeds meer moeite aardig te doen tegen mensen.. En ik ben totaal geen agressief type, maar er hoeft maar iemand tegen me aan te stoten of ik heb zin om hem wat aan te doen..
Ik ben bang dat ik dit blijkbaar toch doe om mijn kwetsbare kant weg te duwen..
Ik heb momenteel 2 buien die afwisselen: gewoon lekker bot en onverschillig zijn óf ieder moment in janken uit kunnen barsten.. Oja daartussenin zit ook nog de 'ik voel nu even helemaal niks bui'
Toch kan ik niet zeggen dat ik me constant slecht voel..
Sorry voor mijn lange verhaal, en dat ik jullie hier misschien allemaal mee opscheep, maar ik moest het ff van me afschrijven...