@Onne: mijn god ik bedenk me net dat ik over jou hanger gedroomd heb! Bizar..

@czarina: wat goed dat je met rouwverwerkingstherapie bezig bent.. Ik besef ook nu ineens na het lezen van jou stukje dat ik er echt nog lang niet ben..
Met mij gaat het eigenlijk voor mijn gevoel wel goed. Maar ik vraag me eigenlijk af of ik momenteel niet gewoon weer een beetje verdoofd ben, want het lijkt eigenlijk weer een beetje op het gevoel van de eerste week (weken). Voel namelijk momenteel weer even niks..

Na een periode met best wel veel emoties en 's avonds lang huilend wakker liggen, heb ik nu al een paar dagen geen traan meer gelaten! Vanmorgen vroeg ik mij zelfs vanbinnen stiekem af of ik er misschien nu al overheen ben..? Of dit mijn rouwproces dan was, 2 maanden..
Ik merk dat ik realistische gedachtes van toen hij er nog was niet meer voor me krijg, ik lijk er niet aan te denken.. Of druk ik ze bewust weg..? ik weet het niet..
Mijn collega vroeg mij gister wel: "wat heb jij toch de laatste tijd? Je bent zo tegendraads en opstandig"
En eigenlijk klopt dat wel.. Eigenlijk ben ik overal een beetje negatief over en heb de neiging in alles wel een nadeel te zien.. Maar weet niet zo goed hoe mijn gedrag te veranderen.. het gaat vanzelf..
Ik weet wel dat ik vandaag wederom mijn dag weer met niets heb verdaan.. Ben om 9.00 naar de wei gegaan om te voeren en ben daarna me bed weer ingekropen.. En kwam er net om 14.00 pas uit! Aan een stuk door geslapen..
Dus ga zo maar eens douchen, moet om 5uur werken. (werk in een hotel, restaurant/bar)