Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
zwelgje27 schreef:@Tjady: vind de ring super mooi! Ik zou ook twijfelen in jou geval.. Ene kant mooie als ze vervlochten zijn, het waren maatjes. Andere kant het waren 2 individuen, allebei speciaal en immers toch samen in de ring.. Je hebt namelijk 2 strengen zag ik in de ring.. Moeilijke keus, maar ik zou ze misschien denk ik apart doen, maar zou ook erg twijfelen..
Wat zijn de kosten voor zo'n ring en waar laat je em maken? Weet nog steeds niet wat ik met de staart doe, wil eigenlijk armband, maar wel het liefst een stevige en zilver ofzo..
zwelgje27 schreef:@Ireen: prachtige foto! Herken veel in wat je schrijft.. Ik heb bijna een week niet gewerkt! op een dinsdag is het gebeurd en ben die maandag erop pas weer begonnen.. En ja ook bij mij zijn dat gewoon min-uren geworden, heb er ook niks over gezegd.. Mijn hoofd stond er niet naar me daar druk over te maken.. Mensen snappen niet dat dit zo iets heftigs is, dat je geestelijk, maar ook lichamelijk echt niet in staat bent te werken.. Had echt totaal geen energie..
Er zijn veel collega's die heel belangstellend waren, een hand op mijn schouder was al genoeg, dat was fijn. Er zijn echt mensen die begrijpen hoe zwaar het mij valt.. Maar er zijn ook collega's waarvan ik weet dat ze het niet begrijpen.. En die geen eens hebben gevraagd hoe het met me ging toen ik er weer was.. Ik voelde me daardoor eg onzeker en twijfelde of het inderdaad niet belachelijk was dat ik bijna een week thuis heb gezeten..
Vind het heel knap dat je maar 1 dag thuis gebleven bent.. Maar pas op dat jejezelf er niet te snel overheenzet he! Ik merk namelijk dat ik me op mijn werk redelijk in kan houden, maar het moet er daarna toch steeds een keer uit.. En het vreet energie, vooral nu, het is nog zo vers Ireen.. Geef je zelf en ook je lichaam de tijd om het op je af te laten komen en gun jezelf de nodige rust, je hebt het nodig.. Veel sterkte..
Citaat:Eigenlijk sla je de spijker op de kop. Zo denk ik er eigenlijk ook over. Gemend is wel mooi maar, maar ze zijn al samen in de ring en ik had deze uitgekozen omdat ze dan alle twee er in komen. Ik raakte wat verward nu ze aan mij vroeg of ik ze gemengd wilde. Ik kies nu heel eigenwijs voor apart. Sorry bokkers dat ik jullie adviezen in de wind sla.
Het maken van de ring kost 165 euro omdat ik het goud dat ervoor gebruikt wordt oud goud van mijzelf is. Dus het materiaal hoef ik dan niet te betalen. Dan komen de vier briljantjes ernog wel bij, maar die zullen niet zo groot zijn.Totaal dan rond de 300 euro.
Citaat:Bedankt.. ik hoefde gelukkig dinsdag en woensdag al niet te werken, dus ben donderdag weer begonnen. Is wel erg zwaar inderdaad aan het eind van de dag, af en toe ben ik zo met mijn werk bezig dat ik even niet aan haar denk, voel me daarna erg schuldig..
Ik laat van Evita haar staart haren ook een armband maken, dat wordt deze waarschijnlijk met haar naam aan de binnenkant gegraveerd
van paardensieraad.nl (daar heb jij de ring dan ook vandaan denk ik tjady?).
Evita had geen witte staart meer de laatste jaren, vroeger wel. Nu zitten er ook veel grijze, zwarte, bruine haren tussen maar ik denk dat ik die er ook gewoon tussen laat zitten.
Lexiepexie schreef:Het klinkt vast raar, maar ik denk niet dat ik er echt moeite mee zou hebben. Natuurlijk is het effe janken en elke dag even een gaatje maken in mijn gedachte voor mijn oude vriend/in is er zeker.
Een paard is een vriend voor het leven.
Lexiepexie schreef:Het klinkt vast raar, maar ik denk niet dat ik er echt moeite mee zou hebben. Natuurlijk is het effe janken en elke dag even een gaatje maken in mijn gedachte voor mijn oude vriend/in is er zeker.
JoycexLynn12 schreef:Lexiepexie schreef:Het klinkt vast raar, maar ik denk niet dat ik er echt moeite mee zou hebben. Natuurlijk is het effe janken en elke dag even een gaatje maken in mijn gedachte voor mijn oude vriend/in is er zeker.
Niet veel moeite? ik denk dat je daar wel anders over praat als je maatje er eenmaal niet meer is en je in een groot leeg zwart gat valt..