Ik heb het super druk met stage, en lees af en toe nog wel mee.
Reageren doe ik weinig omdat ik eigenlijk toch steeds hetzelfde kan zeggen, de laatste tijd (sinds Shiva een jaar dood is) mis ik haar echt ontzettend!
Veel strekte Flew met je verlies!

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
aisie schreef:Van mij ook iedereen veel sterkte, ik weet hoe het voelt![]()
Ik heb door assepoetser van bokt, armbandjes laten maken en kettingen van het haar van mijn overleden merrie. Gister heb ik het binnen gekregen en ben er dolblij mee! Zo is ze toch altijd een beetje bij me.
Heb nog 3 strengen haar over en 1 daarvan ga ik mooi invlechten en in een lijstje doen en de anderen hou ik gewoon zo.
Assepoetster schreef:He Pikeur, schiet niet op dan! Weet je waar de koorts vandaan komt?
Citaat:Vandaag is het 4 jaar geleden dat Kaspar op 8-jarige leeftijd is overleden. Beide waren we nog zo jong.. Weet nog als de dag van gisteren hoe het is gegaan, wordt misschien eens tijd om dat op te schrijven. In mijn profiel staat een reading, ben er erg blij mee omdat het voor mij toch een soort bevestiging is en ik het daarna makkelijker heb kunnen laten rusten..
Ilonab schreef:@ pikeur het eerste wat in mij opkomt is een hoefzweer heb je daar al naar gekeken? Kan je de koorts verklaren en het feit dat hij er niet op wilt staan. De meeste paarden die ik ken liepen er alleen wat gevoelig op en amper kreupel???
Ik hoop dat je er iets aan hebt sterkte in ieder geval