Kwam je topic tegen van je wedstrijd met lynn, erg leuk!
Helaas gaat het bij op het moment ook echt niet goed en ik bid voor alles wat er is dat ik niet in t memorium kom
met mijn andere paard! Ik heb haar al 11 jaar en ze heeft in die tijd 2x koliek gehad. Ze is nu 15 en was kreupel geraakt,
ze hebben haar knie ingespoten met een middel om het weer beter te maken. Echter is een klein bijeffect daarvan dat ze
er hoefbevangen van kunnen raken maar de kans erop is superklein.. helaas niet klein genoeg want mijn merrie is nu aan 4
benen zwaar hoefbevangen. Het is echt binnen een nacht gebeurt! ze kan dr stal niet meer uitkomen.. zakt helemaal door de achterhand heen.. het is ech hartverscheurend om haar te zien bewegen..
Ze krijg nu 2x per dag 2 verschillende hele zware pijnstillers maar ze is echt helemaal dof en ze beweegt niet meer en ze doet nog niet eens haar oren naar voren van de pijn. Ze staat nu in een stal met nat zand om de drukverdeling te verbeteren onder haar hoeven en ik hoop dat dat iets verlicht.
De dierenarts heeft nu al gezegd dat als ze binnen een week niet beter is ze niet meer beter wordt