[IM] Hoe gaan jullie met het verlies van je paard om ?

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

czarina

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-10-09 20:22

Joyce hoe is je armbandje? Foto!!! :o

Dreeke wat sneu dat het nog niet goed met je gaat. Vind je tekst wel erg mooi en pakkend. dikke :(:) voor jou..
Hoe gaat het met je knappe knul?

Moppie jou dip blijft ook maar voortduren he. :(:)

Sonjim ik ben blij voor je dat je een stuk sterker en positiever in het leven staat. Doet me goed te lezen..

Zelf ben ik maandag naar de huisarts gegaan. Die man is zo aardig, ik geloof niet dat er veel van zulke meelevende artsen zijn.
En ik ben dus ook wel blij dat ik eindelijk de stap heb genomen..

tina

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-10-09 20:23

Dreeke schreef:
Fijn Sonjim dat het allemaal wat positiever lijkt te gaan, helaas is dat voor mij niet het geval....

Wat vinden jullie van mn nieuwe onderschrift? Vind het echt zo'n mooie tekst zo passend!!

mooie tekst! :(:)

Bloem24

Re: Hoe gaan jullie met het verlies van je paard om ?

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-10-09 20:35

ben de foto's erop aan het zetten.. niet heel duidelijk of prachtige geweldige foto's maar om jullie een idee te geven hihi

Bloem24

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-10-09 20:44

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

elinebakker

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-10-09 20:51

Hihi, leuk om dat weer terug te zien!

czarina; Fijn dat je bij je ha terecht kan. Doordat mijn huisarts een beetje scheel kijkt vind ik het lastig met hem te praten. Ook wuift hij een 'probleem' heel snel weg alsof het niets is, erg vervelend.
Ga er dan ook alleen heen als er iets ernstigs is :+

Bloem24

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-10-09 20:53

Haha ja hijs echt super hoor. Vind het ook heel erg leuk dat je die witte haar bewust heb meegenomen. Het maakt mn armbandje zeker speciaal nu!

jasperlover

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-10-09 20:55

Echt heel erg veel sterkte.

Ik heb dit helaas ook mee moeten maken maar ik heb er vrede mee omdat
hij echt niet meer kon hij kon niet meer eten en drinken, maar toch denk ik
nog elke dag aan hem en ik zal hem nooit vergeten.
Maar ik heb me erover heen gezet want ja je moet toch verder |(

sonjim

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-10-09 21:31

Mooi armbandje, ik ben aan het proberen om er zelf een te maken, maar aan het goede materiaal komen is nog moeilijk. Ik heb hier 2 staarten liggen en wil er echt iets moois mee maken, maar ik wil ze niet opsturen. Dat Witte haar is echt appart.

Bloem24

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-10-09 21:32

Ik vond ook moeilijk om op te sturen hoor, bang dat ze het kwijt raakten bij de post. Maar gelukkig, niks gebeurd en ik heb er een prachtig resultaat voor terug.
Zelf maken gaat mij never lukken haha.

elinebakker

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-10-09 21:36

Het is erg lastig aan de juiste materialen te komen, ik koop alles bij de juwelier (daar zit dan helaas ook een prijskaartje aan..)

Ik heb tot nu toe ruim 40 evenloppen goed binnengekregen, er is nooit iets mis gegaan mits het goed verpakt wordt :)

sonjim

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-10-09 21:45

Ik weet niet, maar ik heb de staarten nu ook altijd bij me als ik onderweg ben, en ik kan me niet voorstellen dat ze er een dag niet zijn.

czarina

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-10-09 21:57

Die is inderdaad mooi joyce..
Assepoetster ik ga eens even op je site rondneuzen..

Jasperlover fijn dat je er vrede mee hebt en het los hebt kunnen laten, je dierbare vergeet je nooit. maar het is wel belangrijk het een plekje te kunnen geven..

Ilonab

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-10-09 09:57

Hoi hoi,

@ JoycexLynn12 Wat een mooi armbandje echt super om dit bij je te kunnen dragen.

@ czarina, Goed van je dat je naar je huisarts bent geweest, na het overlijden van vriendin en Heras zat ik er zo zwaar doorheen dat me vriend vond dat ik ook met iemand moest gaan praten maar ik kon het niet wilde niet weer alles oprakelen alles was toen nog zo vers. Ik heb toen alles in eerste instantie weggestopt en kwam het later eruit.

@ dreeke, wat een mooie tekst en zeker iets om nooit te vergeten want als we onze maatjes niet gekend hadden dan hadden we ook nooit zoveel plezier aan ze kunnen beleven.

Bij mij gaat het redelijk eigenlijk sinds deze week loopt me meisje echt geweldig dus dat geeft me weer goed moed :)
Ik heb vanbinnen op een of andere manier meer rust gekregen voornamelijk na de reading heel gek maar wat heeft dat me goed geholpen.

Thuis ook weer internet eindelijk ;-)

sonjim

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-10-09 13:49

Dreeke ook ik ben het helemaal eens met je onderschrift.

sonjim

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-11-09 22:13

sonjim

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-11-09 22:14

Ik heb trouwens iets mafs, ik wilde geen groot paard meer nou ja haffie dan, maar ik heb een halfzus van Sonja gevonden die te koop staat en nu kriebelt het toch wel heel erg.

elinebakker

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-11-09 22:17

Ik zou als ik jou was toch maar eens gaan kijken. Als het nou klikt zou ik heel serieus eens na gaan denken.. Zou zonde zijn als je er achteraf spijt van krijgt dat je niet bent gaan kijken!
Als het niet klikt weet je ook wat je niet zal missen...
Succes!

sonjim

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-11-09 22:19

Ze is 3 jaar en een van de laatste van de papa van Sonja want die is net als Sonja vorig jaar overleden.

milou123

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-11-09 23:26

Wat een prachtige armband.
Ik ga die denk ik toch bestellen, wil het ontzettend graag. Breken die haren niet af nu je ze niet in dat spul hebt gedaan?

GabberGill

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-11-09 00:09

onze kleine kanjer die maar 7 weken mocht worden mis ik nog steeds iedere dag. Je bent zo beneiuwd wat er van zou komen. hoe ze zou worden, hoeze het voor de wagen zou doen? Ooit met mama in het 2 span. Zoveel plannen met dat kleintje gehad en dan zoiets in 7 weken kwijtraken, Echt vreselijk is dat.
Afbeelding

jullie toevallig al gestemd.??

Zo niet willen jullie dan op deze lieverd stemmen bij de merrie verkiezing. Wyona - Lisanne_
[KS] Bokt merrieveulen 2009 verkiezing, stemmen maar!

milou123

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-11-09 01:35

Mooi onderschrift Dreeke.

Ik ga kijken en stemmen op je lieverd, maar wel morgen, ga nu slapen. ;)

Dreeke

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-11-09 15:02

czarina schreef:
Dreeke wat sneu dat het nog niet goed met je gaat. Vind je tekst wel erg mooi en pakkend. dikke :(:) voor jou..
Hoe gaat het met je knappe knul?

Met mij gaat het op zich wel goed hoor, maar met mn knappe knul niet, Dakota heeft een mijten allergie, dus elke mijt op zn lichaam
veroorzaakt jeuk........veeeeeel jeuk al is het er maar 1!
Ben sinds vandaag begonnen met densensiblisatie therapie, ik moet hem nu zelf 1x per week
een injectie geven onderhuids, zodat hij immuniteit opbouwt tegen die mijten. Hij staat nu dag en nacht met dekens op omdat
hij zich anders helemaal open schuurt, dit is nog erger als ZE want dit heeft hij het hele jaar door.
Maar hij heeft het onder een deken zo warm, dat ik nu genoodzaakt ben mijn 2,5 jarige mannetje te scheren...
Maar goed, als het maar helpt denk ik dan, allergie in combinatie met een broeierige deken op is ook niet de oplossing.
Verder lijkt hij vreselijk veel op Vinga, echt tot het enge toe, veel mensen zeggen dat, het is net zn moeder maar dan in een
donkerder jasje.

Bloem24

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-11-09 15:49

Het lijkt alsof mijn armbandje van Nunique wonderen heeft gedaan.
Afgelopen zondag ben ik 2x 1e geworden met een hoge score van 190 en 193 punten.
Ik ben natuurlijk super trots op Lynn!

Voordat ik de baan in moest keek ik naar mn armbandje en dacht : niekkie je gaat me helpen he!

Ilonab

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-11-09 16:29

[quote="JoycexLynn12"]Het lijkt alsof mijn armbandje van Nunique wonderen heeft gedaan.
Afgelopen zondag ben ik 2x 1e geworden met een hoge score van 190 en 193 punten.
Ik ben natuurlijk super trots op Lynn!

Voordat ik de baan in moest keek ik naar mn armbandje en dacht : niekkie je gaat me helpen he![/quote]

Hey Echt super stoer zulke score's gefeliciteerd. Vriendjelief is voor mij druk aan het kijken of hij het beetje haar wat ik van Heras heb kan laten verwerken in een sieraad echt heel lief.
Het is namelijk een plukje van zijn manen van zo'n 20 cm lang zijn eerste afgeknipte pluk haar toen hij nog een klein mannetje was.

@ Dreeke wat super vervelend joh dat hij die allergie heeft, ik heb poosje geleden 2 shetlanders geschoren omdat die last hadden ook van vlooien/mijten maar die kwamen bij de kippen van de buren vandaan. Ik weet niet of jij die in de buurt hebt maar die kunnen in ieder geval veel ellende veroorzaken.

Pff vandaag een dipje, huilen staat nader dan het lachen mis me mannetje :( terwijl me meisje het zo goed doet op het moment maja morgen weer een dag zullen we maar denken.

Bloem24

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-11-09 17:05

Met mij gaat het eigenlijk wel goed. Ik heb er nu echt vrede mee gekregen dat ze er niet meer is.
Ik heb Lynn nu en omdat het zo goed gaat met Lynn herinnert ze me niet aan de dood van Nunique.
Tuurlijk heb ik wel nog dat als ik foto's van haar zie, of naar me armbandje kijk dat ik haar mis maar dat zal nooit over gaan.

Niek kan het wel allemaal mooi regelen vannuit de paardenhemel.
1e plekkie, 8 voor halsstrekken, 7 voor de galop.
Nu mag ze me alleen nog steunen in mijn SO week, die deze week begonnen is hihi!

Veel sterkte ilonaB.
Ga maar lekker veel bij dat mooie paard van je zijn en even niet aan Heras denken.
Heras en Nunique zullen vast samen gras aan het eten zijn toch? Heras zal altijd bij je zijn!