Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Wanderers schreef:Jammer hoor, dat er toch nog door een enkeling venijnig en vijandig gereageerd wordt ... Ik zou zeggen: neem de moeite om mijn berichten na te lezen voordat er iemand met een (ver)oordeling komt! Verschillende keren heb ik op dit topic gepost en daarin weliswaar mijn eigen mening gegeven, maar nooit iemand veroordeeld over het hebben van een andere mening. Inderdaad met 1 kanttekening, eentje waar ik nog steeds volledig achter sta en blijf staan ..
Ik ben verder niet van plan om op kortzichtige, domme reacties in te gaan. Mijn vraag was serieus en niet laagdunkend bedoeld en ik ben blij dat er mensen zijn die dat ook zo begrepen hebben, bedankt daarvoor! Van die enkeling die dat niet begrepen heeft en in de verdeding schiet vraag ik me eigenlijk af waarom die persoon zich aangevallen voelt?!
Nerwen schreef:En kunnen jullie twee (lorenzolover en LinoLady) ook uitleggen waarom?
Natasja91 schreef:Wat zou jij doen?
Je paard heeft bijvoorbeeld een peesblessure, kan niet zonder pijn leven. Zou je hem laten inslapen, of naar de slager brengen, en waarom?
lorenzolover schreef:1. het idee dat iemand je paard opeet vind ik echt afschuwelijk
Lielle schreef:lorenzolover schreef:1. het idee dat iemand je paard opeet vind ik echt afschuwelijk
zoals hier al talloze malen is verteld, je kunt aangeven of je paard voor consumptie is bestemd.
Lielle schreef:lorenzolover schreef:1. het idee dat iemand je paard opeet vind ik echt afschuwelijk
zoals hier al talloze malen is verteld, je kunt aangeven of je paard voor consumptie is bestemd.