[IM] Spullen van je overleden pony gebruiken?

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

raylaatje

Re: Spullen van je overleden pony gebruiken?

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-08-08 23:40

veel mensen vinden het "zonde" om het te laten liggen.
maar ik zou doen wat voor mij het beste voelde..
was dat ding bijv. echt van haar: nee die komt op mijn kamer te hangen. was het iets een minder belangrijk iets tjaa kan wel.

Honeypony

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-08-08 11:29

Ik snap dat je misschien denkt van : Goh, dit heb ik voor mijn shet gebruikt, die er nu niet meer is. maar misschien doet het je toch wel weer goed om die spullen weer te gebruiken.
ik had het gedaan, inmiddels zonde om gewoon te laten liggen, toch? Haha!
succes ermee!

Tancreda4

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-08-08 12:17

Ik heb het heel lang volgehouden niets van de spullen van mijn vorige verzorgpaard te gebruiken. Voor mijn nieuwe verzorgpaard heb ik alles gewoon nieuw gekocht. Dat heb ik heel lang volgehouden, tot ik eind 2006/begin 2007 toch wat dingetjes mee naar stal ging nemen als halster etc. Toen ze uiteindelijk van mij werd, ben ik toch de spullen van Genderose uit gaan zoeken, en vrijwel alles is nu gewoon op stal en wordt gebruikt. Verkopen heb ik ook wat dingen, maar dan dingetejs waar niet zo heel veel emotionele waarde aan hing. Er ligt ook nog wat bij en vriendin van mij. Verkopen kan ik nie tzo goed, ik heb daarom de 'nieuwe' dingen van mijn huidige paard verkocht, en niet de spullen va mijn oude paard die ik nu voor mijn huidige gebruik.

Ik vond de overstap wle heel moeilijk overigens.... Doet toch ergens wel pijn, en heti s toch wel een stap. Alleen al de poetskist mee naar stal nemen en dat de zwarte haren in de borstels langzaam werden vervangen door vos haar, dat blijft toch wel raar. Of je echt alles uitwist. Maar ik heb thuis nog genoeg aandenken aan mijn vorige mup, momenteel heb ik er geen problemen meer mee.

lyvan

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-08-08 14:00

Ik zou ze gebruiken het is heel zonde om ze te laten liggen!

xShanty

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-08-08 10:59

Anderhalf jaar geleden heb ik bijna alles wel weer gebruikt, dekjes en poetskist gewoon weer gebruikt. Ik heb nu nog een dekje liggen vol haren van Nero en bv zijn deken, dekje verkoop ik hoogstwaarschijnlijk na het wassen maar heb besloten dat ik de deken niet ga verkopen. Alle andere dekjes en hoofdstel, peesbeschermers, poetskist en halsters waren al mee naar mijn nieuwe paardje, dus die zijn nog wel vollop in gebruik. Iets laten liggen voelt goed, maar alles voelt zo nutteloos, al die dingen die ik leuk vond ineens laten liggen, zo heeft hij het ook niet gewild denk ik dan.