Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Caroline1985 schreef:Dat gevoel heb ik ook al heel de tijd, maar de tranen zullen nog wel even blijven komenJe bent een lieverd!!!! En ben super blij dat jij mijn bijrijdster was! En ook zoals je met Sonja omgaat.. Ik zie je vanavond!!!! (K)OMG hoe lang kan een mens blijven janken????????? (dacht dat ik nu wel klaar zou zijn)
rocar schreef:Ook wil ik mijn steun betuigen aan mijn vriendin en aan mirjam. Ik zal hem erg missen. Al was ik niet de held die op hem durfde te zitten als het harder ging dan de normale looppas. Ik heb jou Zeph, altijd met alle liefde verzorgd en heb erg genoten van al je streken die je altijd uithaalde. Ik zal nog vaak aan je denken.
rust zacht
R.I.P.
Dreeke schreef:Sterkte met het verlies van je paard, ik weet hoe je je voelt, leeg en kapot van verdriet. Gun je verdriet de tijd, sterkte nogmaals.
Caroline1985 schreef:Caroline1985 schreef:Dat gevoel heb ik ook al heel de tijd, maar de tranen zullen nog wel even blijven komenJe bent een lieverd!!!! En ben super blij dat jij mijn bijrijdster was! En ook zoals je met Sonja omgaat.. Ik zie je vanavond!!!! (K)OMG hoe lang kan een mens blijven janken????????? (dacht dat ik nu wel klaar zou zijn)
ZafiraD schreef:lieve lieve Caroline en Mirjam, wat een totale schok. sinds ik het vanmiddag hoorde moet ik iedere keer huilen en aan jullie denken. weg droom, weg mooi paardje. dit verdriet gaat nog lang duren......
heeeeel veeeel sterkte, dikke kussen voor jullie beide
zie jullie snel
ZafiraD schreef:lieve lieve Caroline en Mirjam, wat een totale schok. sinds ik het vanmiddag hoorde moet ik iedere keer huilen en aan jullie denken. weg droom, weg mooi paardje. dit verdriet gaat nog lang duren......
heeeeel veeeel sterkte, dikke kussen voor jullie beide
zie jullie snel