Pff wat vervelend om dat mee te maken! Veeeeel sterkte meid, ookal voel je je slecht denk positief; Ze heeft niet veel geleden en je kon tot de laatste uren bij haar zijn
Verschrikkelijk om dit mee te maken lijkt mij, maar aan de andere kant, je bent zelf bij haar laatste minuten geweest en je weet dat ze niet lang heeft hoeven lijden. Heel veel sterkte met dit verlies.
zeker een troost dat ze geen pijn heeft gehad, ze raakte vrij snel in een shock.. heb geen sectie laten verrichten maar volgends de dierenarts is haar kransslagader/aorta gesprongen...een grote kans dat dit aangeboren is geweest... iedereen bedankt voor alle reacties, heeft me erg goed gedaan...
Wat ontzettend wreed om zo je paard te verliezen! 't Is al tig keer geschreven, maar daarom niet minder gemeend: heel erg veel sterkte. Ik weet uit recente ervaring dat het de pijn niet wegneemt, maar het helpt je waarschijnlijk wel beter je verlies te verwerken als je weet dat er zovelen met je meeleven.
Wat een vreselijke ervaring dat je paard er zo tussenuit stapt. Volgens mij komt dat bijna nooit voor. En dan maar 8 jaar, dat is geen leeftijd om eruit te stappen. Ik hoop dat je het een plek kunt geven. Rust zacht lieve Mexx.
Jeetje in de bloei van haar leven..... Idd wat een verdriet, in iedergeval is het wel snel gegaan kleine troost maar in iedergeval toch belangrijk om te weten he? sterkte