Oeps, wat erg ! Ik hoop dat ze erachter komen wat het nu precies geweest is. Ik wil je veel sterkte wensen met het verlies van je 2 paardjes, onvoorstelbaar....
Wat een ontzettend rotverhaal. Heel veel sterkte voor jullie, maar ook voor de eigenaren van het andere paard. Hopelijk komen ze erachter wat er nu precies gebeurd is. Dat brengt Tjody en Satour niet terug, maar dan blijf je je in ieder geval niet afvragen wat er nou gebeurd is.
Jeetje wat een verhaal zeg, Kippevel en een brok in me keel. Moet er niet aan denken dit mee te maken. Toeval bestaat maar zo veel nare toeval daar geloof ik niet in. Heel veel sterkte en vooral veel in de aankomende tijd voor jullie allemaal.
Jeetje zeg, vreselijk! Daar is toch iedere eigenaar bang voor? Die van ons lopen veel buiten en dan ga je je toch ook wel eens afvragen "wat nou als e.o.a. idioot ze wat aandoet? ze kunnen er zo makkelijk bij ...." en die van jullie stonden nog wel "veilig" op stal .... ik vind 't echt heel erg voor jullie en wens jullie veel sterkte. Laat je het hier op het forum nog een keer weten of er wat uit dat onderzoek is gekomen in Utrecht? Dit kan toch echt geen toeval meer zijn?