Nee, dit kan niet waar zijn!!! Wat verschrikkelijk!!! Ik vind het zo erg voor je!!! Ik zag dit niet aankomen. Ik had het echt nooit verwacht. Ik snap echt niet waarom hij (heb echt een brok in me keel) Heeeel veeeel sterkte......
*Rust zacht lieve Ot...*
Laatst bijgewerkt door BailyKarlos op 04-08-07 22:55, in het totaal 1 keer bewerkt
Wat verschrikkelijk voor je! Ik wens je echt erg veel sterkte... Ik heb mijn paard nu bijna 2 maanden geleden in moeten laten slapen, had het ook niet verwacht! Nogmaals verschrikkelijk veel sterkte en mijn PB-box staat altijd open! Liefs
Ahhh.... jeetje ik weet echt niet wat ik zeggen moet, jullie vielen echt op in de topics, ik kwam vaak in je profiel terecht na aanleiding van de foto's! Daarom ik schrok echt toen ik de titel las! Heeeel veel sterkte met het verlies! Zoo onverwachts!
Jeetje meis... zit hier jankend achter mn computer.... Hoe heeft dit kunnen gebeuren, ik kan het niet bevatten... Ik wens je veel sterkte toe in deze moeilijke tijd Mijn PB box staat altijd open, als je dat maar weet!
Ik wens je heel veel sterkte toe de komende tijd niemand had dit natuurlijk aan zien komen, maar toch het verlies van je paard blijft moeilijk natuurlijk. Het was een mooi paard om te zien en duidelijk met een eigen karakter! Veel sterkte
Heb echt de tranen in mijn ogen. Vooral omdat ik laatst je topic las, waarin je zó blij was dat je paard geen tumor had. Heel veel sterkte de komende tijd.
philipoom