oh wat vreselijk! Ik heb altijd zo veel bewondering voor dit paard gehad, en ook alles wat je met hem hebt bereikt. Ik wens je zo enorm veel sterkte de komende tijd
Goodbye my lover. Goodbye my friend. You have been the one. You have been the one for me. I am a dreamer and when I wake, You can't break my spirit - it's my dreams you take. And as you move on, remember me, Remember us and all we used to be
woorden schieten te kort , wat moet je zeggen......
helaas heb ik het vorige week vandichtbij meegemaakt, mijn vriendin linda_lekuri, verloor afgelopen week haar lekuri ook aan koliek , daar is ook een paar meter darm weggehaald...zij heeft het na een week vechten helaas niet gehaald...
ben er bij geweest, de laatste keer bij lekuri in de hochmoorkliniek.....verschrikkelijk verdrietig allemaal, kan me dus goed voorstellen hoe het bij jullie is op het moment....
ik kende max niet maar het moet een enorm verlies zijn.....heel veel sterkte gewenst de komende moeilijke tijd.
pfff wat erg zeg! Ik vond Max en zijn eigenaresse altijd zo'n mooie combinatie Hopelijk rust hij nu in vrede en sterkte voor zijn eigenaresse en alle mensen die dit mooie paard gekend hebben!
Lieve lieve Max, zomaar weg... Weet gewoon niet wat ik moet zeggen, zo'n ontzettend lief en apart paard. Heb gelukkig vaak van hem mogen genieten, maar had dat toch nog wel een paar keer vaker willen doen...
Jeetje, dat is schrikken; ik vond Max geweldig! Dat met zo'n paard zo hoog dressuurmatig gereden kan worden; petje af voor paard en ruiter! En dan is het ineens over...gecondoleert... Weet wel dat deze combinatie een hoop mensen plezier en inspiratie heeft gebracht
Echt balen dat je pony max.. weg op de aarde is .. .. tja .. ik zag het al hele maal voor mij .. Maar ik vind het supper knap dat je er over wil praten!, maar je moet zo maar denken ... dat die er nu beter aan toe is dan dat die er nu nog was... dan had hij nog steets pijn.. nu niet meer. maar je komt er hoperlijk over heen nog veel sterkte..
Heel veel sterkte ! heb het zelf ook mee gemaakt wel op een andere manier (zie profiel) maar het is echt vreselijk om je beste maatje kwijt te raken voor altijd, het was een pracht beest! en je moet weten dat hij het bij jou echt heel goed heeft gehad!
Ik denk dat Max een begrip is en blijft in de paardenwereld. Een schitterende Clysedale hengst die alle vooroordelen over koudbloeds de grond in boorde. Ik denk dat velen hem als dusdanig zullen herinneren, ik in ieder geval wel. Het machteloze en verslagen gevoel wat je ongetwijfeld zal hebben komt mij helaas bekend voor. Ik wil je heel veel sterkte wensen met dit enorme verlies en de leegte die Max achterlaat.