Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
_anton_love_ schreef:Hoe hart reed hij dan precies?
En hoe hart mag je daar![]()
Nog een keer onweis veel sterkte
_anton_love_ schreef:Hoe hart reed hij dan precies?
En hoe hart mag je daar![]()
Nog een keer onweis veel sterkte
Reneee schreef:Je mag daar maar 50 !!,,
dus dan zul je echt wel zien dat daar iets loopt hoor,,
3 uur snacht's ofzo was het gebeurd dus misschien was die man wel dronke(daardoor worden ook je reactie vertraagd) en het is een sluip weggetje want op de middenweg staat meestal wel politie en dan gaan ze de veenhuizerweg en dan gaan ze echt dik hard die gastren zijn echt dom ! en foqing STOM!!!,,
Reneee schreef:Je mag daar maar 50 !!,,
dus dan zul je echt wel zien dat daar iets loopt hoor,,
3 uur snacht's ofzo was het gebeurd dus misschien was die man wel dronke(daardoor worden ook je reactie vertraagd) en het is een sluip weggetje want op de middenweg staat meestal wel politie en dan gaan ze de veenhuizerweg en dan gaan ze echt dik hard die gastren zijn echt dom ! en foqing STOM!!!,,
Supertje schreef:Mijn ouders hebben jaren geleden een jongen van 15 doodgereden, ook midden in de nacht, reed zonder licht op een brommer en kwam ineens de weg over. Mijn vader reed echt 50, is ook uitgewezen door onderzoek. Ze hebben hem nooit aan zien komen, hadden het nooit aan kunnen remmen en wisten ook niet wat ze geraakt hadden tot ze uitstapten.
Matsjo schreef:En hoeveel begrip zou JIJ voor de automobilist hebben als iets waar je heel veel van houdt daar hem wordt doodgereden?
Aniita schreef:Maar goed, ik had dit topic niet geopend om te discusseren wiens schuld het nu is. Ik vind het een beetje banketstaaf dat mensen daarover beginnen daar zitten we niet op te wachten.
ThePast03 schreef:Misschien had je dan beter zelf ook niet in je beginpost moeten doen alsof de bestuurder het had kunnen voorkomen en hem geen idioot moeten noemen.
Door dit soort uitspraken krijg je zulke discussies.