Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Kyrseltje schreef:Ik word er onderhand wel wat rustiger op.. Maar heb soms echt van die dipjes op school, schieten tranen weer in mijn ogen.. Mijn lieverdje..Ik geloof het nog steeds niet.. Als ik dan weer foto's van hem zie, of als ik het aan iemand vertel...
Anseltje schreef:Kyrseltje schreef:Ik word er onderhand wel wat rustiger op.. Maar heb soms echt van die dipjes op school, schieten tranen weer in mijn ogen.. Mijn lieverdje..Ik geloof het nog steeds niet.. Als ik dan weer foto's van hem zie, of als ik het aan iemand vertel...
Het is ook moeilijk meisssie!![]()
Vooral de eerste paar weken/maanden, daarna blijft het rusten op je hart..
Ik weet het, het is en blijft moeilijk zoiets!
Joscaa schreef:Jeetje zeg, zo onverwachts en zonder afscheid! Heel erg veel sterkte de komende tijd![]()
Tinne schreef:Wat ontzettend rot dat je je pony hebt moeten laten gaan... Cushing is echt een rotziekte. Bij een van mijn paarden is het ook geconstateerd en dit is precies waar ik bang voor ben...
Heel erg veel sterkte!
love_pony schreef:aah...veel sterkte!
En dan in denken dat je niet eens goed afscheid van hem hebt kunnen nemen!
Veel sterkte meid
Anseltje schreef:Kyrene, ik wou het toch maar ff zeggen
Ik heb dat liedje Dromer van MB op mn i-Pod staan, en de hele tijd als ik dat nummer luister schakelen mn gedachtes ff over naar Floris.
Stravero schreef:Dat was die mooie kruising, jeetje wat jammer dat Floris niet verder mochtHeel veel sterkte ermee meisje
![]()