[IM] Dierbare verloren, iets tastbaars?

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

Tancreda4

Re: Dierbare verloren, iets tastbaars?

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-03-07 20:12

Van Tancreda een hartje met haar naam... Een naamplaatje voor op het halster met een plukje staart heb ik samen geklemd met een foto in een foto houder.

Van Genderose heb ik idem een kettingkje, plukjes haar, en twee hoefijzers heb ik geschuurt, schoongemaakt, en opgelakt, en zijn nu weer helemaal mooi zilver glimmend als nieuw, maar toch gedragen.

Astor

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-03-07 11:51

Ik heb van mij ouders hun trouwringen.
Die van mijn moeder heb ik om.
& van mijn vader die heeft me broer om.

Sientje

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-03-07 11:58

Vrienden van me hebben op de zwarte markt in Beverwijk een foto van hun overleden paard op een klein glasplaatje laten laseren en daar een sleutelhanger van laten maken.
Klinkt misschien heel simpel, maar het is echt heel erg mooi om te zien. Als je meer info wilt, stuur me dan een pm, dan vraag ik precies hoe of wat.

Carolinef

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-03-07 22:04

ik heb een zilveren opscheplepel van mijn oma, de een zegt ; niks bijzonders, maar mij herrinnert het aan haar.

iemand anders die ik ken heeft de staart van haar overleden paard in r kamer hangen, gaat me toch net iets te ver Ziek

Oamaru

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-03-07 22:06

runningkawa schreef:
Had hij toevallig ijzers?

Een kennis van me heeft een ijxer laten verzilveren met daar haar naam, geboorte datum en sterf datum erin.
Was ook erg mooi Ja

Zoiets bedoelde ik. Lachen

Olympia

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-03-07 22:09

Ik heb een kettinkje met de naam van Olymp erin gegrafeerd, maar deze had ik al toen ze nog leefde.

Toen ze dood was heb ik voor mijn verjaardag een tekening van haar gevraagd aan vriendinnen...

danneke80

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-03-07 21:03

Ik heb toon mijn pony nog leefde een tattoo laten zetten met de 1e letter van zijn naam erin. Inmiddels is hij al meer dan 5 jaar geleden overleden, maar met die tattoo ben ik nog steeds erg blij. Ook heb ik nog ijzertjes van hem, maar daar heb ik toch minder mee.

Cavaliere

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-03-07 14:06

ik heb van mijn moeder een silveren kettinkje gekregen, in de vorm van een hartje, aan de achterkant staat de naam van me oude paard ingegrafeerd.. en als je hem los doet zitten er 2 fototjes in

Mariskatw

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-03-07 14:12

Mijn zus en ik hebben ieders van mijn moeder een gouden kettinkje. Mijn zus heeft het eerste gouden kettinkje wat mijn moeder voor zichzelf heeft gekocht met daaraan een soort van medaillon en ik heb het gouden kettinkje dat mijn vader aan mijn moeder heeft gegeven, met daaraan een hangertje van haar sterrenbeeld Stier.

Edit: deze draag ik ook altijd, zo heb ik altijd iets van haar bij me.

linda_lekuri

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-04-07 23:42

Mijn paardje hebben we helaas afgelopen zondag (01-04-2007) in moeten laten slapen! Huilen
Ik heb nog een plukje van haar manentop en staart afgeknipt.
Van een klein plukje haren van haar staart laat ik nu een armbandje maken! Ik ben heel erg benieuwd naar het eindresultaat. Het lijkt me heerlijk om straks een sieraad gemaakt van haar haren ter nagedachtenis te kunnen dragen.......

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-04-07 23:49

ik heb kettingkje's en sieraden van d eoma van mijn moeder gekregen, die draag ik ook bijna dagelijks wel, was zo'n lief vrouwtje!

_Noah_

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-04-07 12:09

Ik had joy voor mijn verjaardag gekregen van mijn vriend ik had haar bijna een jaar voordat ze overleed die verjaardag heb ik van mijn vriend een gouden bedel gehad in de vorm van een paard die staat voor mijn overleden Joy!
Ik heb me helemaal gestoort op een fotoalbum met alle foto's die ik van haar had!

Ik heb ook een schilderij van haar en mijn huidige paard in mn huiskamer hangen!

Gister was het twee jaar geleden en ik heb toen een tattoo laten zetten van haar naam in het elfs!

_Denise

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-04-07 00:43

ik heb van mijn overleden hond een glas met een foto van hem nagegraveerd, in het glas. Zijn naam eronder dat heeft een mooi plekje in de kast gekregen..

Coentjuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-04-07 00:56

Oma...

Vlekkie, een dalmatier knuffeltje van mij, die ik altijd mee nam naar het ziekenhuis. Heb vlekkie zelfs een aantal x daar gelaten, zodat hij bij oma kon zijn..

Saidjah...

Kettinkje met haar naam erop die ik elke dag draag.. Hoofdstel, zadeldekje met naam, stuk van haar staart, hoefijzer die naast m'n kussen ligt en vele foto's..

Zhivago...

Een 'deuk' / blauwe plek in mijn bovenbeen, waar ik nog regelmatig last van heb en een plek die zwak en moe is. Natuurlijk heb ik er 'last' van, was een vreselijk ongeluk.. maar op 1 of andere manier... toch een soort van .. tja hoe zeg je dat? Zijn hoef staat in mijn been. Een vreselijk ongeluk. Blauwe plek, geronnen bloed? wat ze weg kunnen zuigen. Maar dat wil ik niet.. Het was toch iets van ons.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-04-07 01:01

wij hebben een urn in huis staan van mijn oma, en ik heb een ketting van haar, ook nog een soort knuffel een hartje, die ik haar gegeven heb, en zij heeft gezegd dat ik die terug moest krijgen als ze overleed, die staat nu nog steeds op mijn kamer

_Margarita_

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-05-07 11:45

Ik heb zelf mijn paard vorig jaar door een ongeval verloren
Ik heb een enkelbandje laten maken met een plaatje waarop ik haar naam het laten graveren
Je ziet het vaak bij armbanden bij kleine kinderen, met hun eigen naam erop.
Ik heb het speciaal laten maken want bij onze juwelier waren er geen enkelbandjes van

Wallie

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-05-07 19:55

ik heb de ring van me beste vriend gekregen en daar in staat zijn naam.. zijn overlijdings datum heb ik er later in later graferen..

Kimbey

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-10-07 17:20

Van mijn overleden hondje Piet heb ik wat haren in een mooi potje, op mijn kamer met een foto ernaast van haar en wat beeldjes, op een tafeltje, haar nagedachtenis tafeltje.
Van mijn overleden hondje Loulou heb ik helaas niets, hij was in de vijver verdronken en dus waren zijn haren nat..
En van mijn overleden oma heb ik een kammetje van haarzelf, een blauwe en die heb ik ook op een apart tafeltje langs het tafeltje van mijn hondje Piet staan.
Mijn hondje Loulou komt nog bij zijn vriendinnetje Piet staan..
Mijn opa die overleden is [pas] daar van heb ik helaas niet maar staat bij mijn oma op dat tafeltje..

Van mijn andere kleinere diertjes heb ik ook helaas niets..
Van mijn verzorgpaard Exion [ die naar de slacht is gegaan, zei iemand van Bokt maar moet dat nog nazoeken of dat echt zo is.. ] heb ik een halster.. Hij ging opeens zonder afscheid te mogen nemen weg..

Ik heb 2 fotootjes van mijn oma & hondje Piet in een medaillon, helaas is het kettinkje kapot dus kan hem niet dragen, maar die draag ik normaal altijd bij me.

MsKelly

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-10-07 21:04

ik heb van mijn overleden opa, zijn hondje gekregen.. hij zei tegen mijn oma dat ik die moest krijgen van hem. maar dat hondje heb ik niet meer, mijn ouders hebben em weggedaan.. Verdrietig verder heb ik toen ik mijn kat achter moest laten omdat we verhuizen, een stukje van haar grote pluize staart geknipt en dat heb ik in een fotolijstje met een foto van haar..

ik heb ook een armbandje om met de naam van de kat die ik nu heb, waarvan ik hoop dat ie minimaal nog 20 jaar bij me blijft ! maar mocht er iets gebeuren met hem, wil ik zelf, wanneer dood is zijn nageltjes hebben en dat in een kokertje om me nek. daar heb ik zelf voor gekozen en mijn ouders weten dat ook. dat wil ik dan ook zelf doen als de tijd er is.

Bellatrix
Lid Nieuwsredactie
The Scarlet Witch 

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-10-07 09:07

Helaas is dit een topic uit mei, dus er gaat hier een slotje op.