Jeetje Nouk, ben er helemaal stil van. De tranen schoten in mn ogen toen ik je verhaal las. Je mag ontzettend trots zijn op je zelf omdat je Splash nog een fijne tijd in de wei gegund hebt en omdat je er ook nu op dit vreselijke moment voor haar was. Ik wil je heel veel sterkte wensen de komende moeilijke tijd.
Toen we de beslissing hadden genomen en de DA kwam, heb ik de laatste dingen tegen Splash gezegd. Ik ben naar Nuta gelopen en die deed der hoofd helemaal om me heen om me te troosten. Ik kom net terug van stal. Heb tussendoor even geslapen maar Nuut moest er ook nog uit. Met haar lijkt het na alle tegenslagen wat beter te gaan. Dat is dan een lichte geruststelling. Maar we moesten langs 'de' schuur waar Splashie lag. Het zeil dat er voor hing waaide op toen we langs reden, daar lag mijn meisje onder de dekens Ze is vredig heen gegaan en we zullen haar nooit vergeten, nooit! De dierenarts heeft nog tegen Piet gezegd dat als we het niet zo gedaan hadden, dat ze dan was ze zelf binnen een kwartier heen gegaan. Ze had het opgegeven en het is beter zo. Mijn vechtertje die niet vecht, dat zegt genoeg
Hoe het gekomen is? Geen idee, misschien toch ouderdom.. Splash is 17 jaar geworden. Natuurlijk nie oud, maar door haar dravers leven was ze al vroeg 'op'
En ik ben onwijs goed opgevangen door alle stalgenootjes. Een arm om je heen, een luisterend oor, gewoon erbij staan... Bedankt allemaal! Het is een onwijs goed gevoel dat Splash ook hier op bokt herrinnert zal worden!
Anoukie We spreken elkaar zelden, maar ik moet eerlijk zeggen dat ik altijd keek of er weer een nieuw topic over je was. Ik schrok al toen ik vannochtend je msn naam zag en dacht het zal toch niet waar zijn? Je vrolijke berichten dat je eindelijk weer een ritje had kunnen maken stonden mij nog vers in het geheugen.
Meid je heb de beste keus kunnen maken, en ik weet zeker dat splash blij is dat je 6 jaar zo geweldig voor haar gezorgt heb. Jullie mogen trots zijn op alles wat jullie samen hebben bereikt. Toch is er dan na al die mooie momenten een tijd van afscheid, ik weet zeker dat splash op jou heeft gewacht. En dat ze deze wereld niet heeft willen verlaten voordat jij haar gerust heb kunnen stellen. Ooit komen jullie elkaar weer tegen. Maar voor nu weet ik dat ze altijd bij je zal zijn.
Heel veel sterkte met dit verlies. Hele dikke knuffel van mij
Jeetje, ik zit hier echt met tranen in mijn ogen. Ik heb vaker topics van jullie gevolgd en vond jullie altijd zo'n leuk stel samen. Ik zag de titel staan en dacht ook meteen; nee, niet díe Splash..
Ik weet niet zo goed wat ik moet zeggen verder, heel veel sterkte met het verlies.
Ahh anouk wat ontzettend erg voor je! Ik heb Splash gelukkig mogen kennen, het was een onzettend lief beest en ik weet zeker dat ze bij niemand anders een beter en leuker leven had kunnen hebben dan bij jou! Ontzettend veel sterkte, troost je met de gdachte dat je tot het einde toe het beste voor haar hebt gedaan!
Splashie en Nouk, Noukie en Splash... Voor altijd een eenheid... Uitelkaar, maar ondertussen zo dichtbij... De tijd heeft ons gescheiden... De liefde blijft altijd bestaan... Meissie ik zal jou nooit vergeten
Top powny, zoveel mooie momenten met der gehad en zoveel van der geleerd.
Jeetje wat naar zeg! Maar houd in je hoofd dat je de juiste beslissing hebt genomen.. Ik weet wat je doormaakt en door gaat maken. Heeel erg veel sterkte gewenst!