Pff hehe, sorry voor mn late reactie, maar ik had t echt extreem druk en internet doet t steeds wel/niet/wel/niet etc. Maargoed.
Dank jullie wel voor alle lieve reacties
(K) Dat vind ik echt héél erg lief!
Het is nu alweer bijna 2 maanden geleden, maar ik mis dr nog steeds héél erg.. iedere ochtend als k naar school ga zie ik haar stalmaatjes lekker op de wei staan.. en overal om me heen zie ik mensen rijden etc. Ik kan het gewoon nog steeds haast niet bevatten.. =(
En wat ik laatst van n vriendin van me van de stal hoorde... k schrok me kapot. Het paard 2 stallen naast Sandy moesten ze ook laten inslapen.. ook door koliek.. bijna t zelfde als bij Sandy.. was wel al wat ouder, maar dan nog. T heeft me n beetje bang gemaakt en ik blijf me maar afvragen of er niks met het voer oid was.. dat ik mijn Sandy dus gewoon nog had kunnen hebben..
Zucht.. das echt een rotidee.
Laarski en Marriiel: Héél erg veel sterkte nog..!!! Het is echt afschuwelijk.. ik wens dit helemaal niemand toe.. je kunt alleen maar toekijken hoe het steeds slechter en slechter met je beste maatje gaat.. ;'( En uiteindelijk.. moet je het beste kiezen....