Forse emoties zelfs terwijl ik Flynn alleen kende uit de verhalen en van de heerlijke foto's. Maar hij had zo'n heerlijk koppie, stoer en knap. En dan ineens dit..veel te vroeg. Heel veel sterkte!
Neeee jemig zeg! Ik ken jou en Flynn niet persoonlijk maar je schreef zo liefdevol over hem! Het is niet eerlijk, ook zo snel na zijn moeder, wat verschrikkelijk poedersuiker dit. Heel veel sterkte!
Wat een mooie woorden. Ik krijg er tranen van in mijn ogen. Heel veel sterkte
karuna
Drukke kabouter
Geplaatst: 16-07-18 18:11
Hartfalen is zo een ontzettende onzichtbare sloper kl ote. Dieren die hard voor zichzelf zijn waaraan je niets merkt en achteraf denkt, had ik? Kon ik? Nee je had en kon niks. Helaas begin dit jaar bij een engelse bulldog hetzelfde meegemaakt. Niet helemaal fit met iets vaags, vrolijk doordoen in de tussentijd en dan opeens doodziek en weg.
En dan dit aanhoudende warme weer wat het nog erger maakt. Enige dat je kan doen is hem laten gaan. Gelukkig is het toch rustig verlopen en is hij nu bij zijn mama.
Hopelijk komt je kleine meisje deze periode ook door en kun je je aan naar troosten.
Joscaa
Geplaatst: 16-07-18 18:15
Heel, heel veel sterkte, het verlies van onze trouwe paarden laat zo een gat achter, zoveel leegte, niet te beschrijven het gemis.... Heel veel sterkte, hij heeft een fantastsich leven bij jou gehad!
Bnet
Geplaatst: 16-07-18 18:26
Tranen met tuiten hier. Je verhaal komt even heel hard bij me binnen, waarschijnlijk omdat het verhaal van mijn merrie er zo op lijkt.