Wat erg... zo snel! Maar vergeten doen jullie hem nooit. Ookal kwam hij plots hij hoorde bij jullie kudde en heeft zijn doel daar ook duidelijk gemaakt. Veel sterkte!
Djoopie
Geplaatst: 03-04-17 13:29
Super mooi stukje heb je ervan gemaakt Maarten..... tranen in mijn ogen. Heel veel sterkte voor jullie!
Wat is het een gouden dier geweest al die tijd zo te lezen
Kaitlyn
Geplaatst: 03-04-17 13:33
Ik volg jullie alweer een tijdje stil, en las de afgelopen tijd al dat het niet goed ging met Vince en de uitslag artrose.
Wat is dat snel gegaan zeg, vreselijk.
Hij heeft een geweldig mooi leven bij jullie gehad, er is onvoorwaardelijk van hem gehouden en ongetwijfeld hield hij net zo onvoorwaardelijk van jullie.
Ach wat sneu en wat is het snel gegaan....wat had hij nog een mooie toekomst te gaan bij jullie... Denk dat hij jullie dankbaar is vanwege een mooie tijd bij jullie en de kudde, jullie hebben je best gedaan en daar moet je dan proberen een beetje troost uit te halen. Heel veel sterkte met het verlies van Vince....
Heel veel sterkte beiden, het is zo oneerlijk hard gegaan . Vince heeft de beste maanden van zijn leven gehad bij jullie , liefde is ook loslaten . Wat zal hij zich vermaken met ome Koek daarboven op de wolken
Anoniem
Geplaatst: 03-04-17 14:44
Nog bedankt voor al jullie lieve meelevende reacties allemaal.
fleurtjeuh
Niet verwacht dat dit zou gebeuren, ik vond Vince een super mooi paard! Heel veel sterkte met het zware verlies van dit bijzondere paard!
dieseltje
Geplaatst: 03-04-17 14:56
och....die laatste foto....
Heel erg veel sterkte met het verlies van zo'n knap paard. Hoe bijzonder is het als je in zo'n korte tijd (9 maanden) zo'n mooie relatie kunt hebben. Heel speciaal!