Ik ben er redelijk vlug doorheen gescrold, afgelopen jaar ontzettend zitten huilen bij het zien van deze foto's. Heb alleen net mijn make-up gedaan dus ik Bekijk ze aankomende week even
Ik ben nu ook een jaar verder, heel veel sterkte voor de momenten die nog komen, waarin je het nodig hebt!
Ontzettend mooie foto's met een verhaal Ook je tatoeage vind ik erg mooi, terwijl ik daar normaal niet zo van ben
Binkie_Eline
Geplaatst: 30-10-16 13:31
Wauw, dit is zo prachtig om te zien. De liefde en het verdriet straalt er vanaf. De foto's zijn zo onwijs mooi, tijdens het lezen stonden de tranen in mijn ogen. Zo onwijs mooi!
Deze foto's ontroeren me net zoveel als deel 1. En ook deze foto's zullen op m'n netvlies gebrand blijven staan.. Een brok in m'n keel en tranen over m'n wangen. Heel bijzondere foto's..
Bij je vorige foto's ook al en bij deze heb ik ook weer de tranen in mn ogen staan. En haar naam is een prachtig aandenken. Nogmaals Heel veel sterkte
ilsse
Geplaatst: 30-10-16 15:11
Afgelopen mei heb ik ook mijn topper moeten laten inslapen... als ik je beelden zie dan voel ik me net zo als toen. Het is verschrikkelijk oneerlijk om afscheid te nemen op zo'n manier. Je bent nooit klaar om los te laten. Heel veel sterkte
Elfje122
Geplaatst: 30-10-16 15:20
awhh, jeetje wat een prachtige foto's... echt kippenvel en krijg er tranen van in mn ogen als ik dit lees en die fotos zie! Moet gelijk aan mn lieve verzorpony denken die begin dit jaar in februari is ingeslapen!
RobinSputnik
Geplaatst: 30-10-16 15:32
Wow wat een indrukwekkende foto's. Ik heb niet snel tranen van foto's maar deze komen wel binnen. Roept zo het gevoel wat ik nu ruim 4 jaar geleden had op. Groot compliment voor Nikki, bijzonder goed vastgelegd. Sterkte nog.
Anoniem
Geplaatst: 30-10-16 15:51
Het gebeurd niet vaak dat ik van foto's onder de indruk ben, maar jemig wat een platen, er zit zoveel emotie in. Sprakeloos.. Ik heb je vorige topic ook gezien en wat een mooie topics heb je over je prachtige paardje gemaakt. Nogmaals heel veel sterkte met dit grote verlies
7ofhearts
Geplaatst: 30-10-16 16:01
En weer ben ik stil.........
floripori17
Geplaatst: 30-10-16 16:02
Wow, wat een prachtighae foto's. Ik wou dat ik de kans had gekregen nog zo een afscheid te kunnen nemen en vast te leggen. Veel sterkte. Het blijft vreselijk.
Danielleeee_
Geplaatst: 30-10-16 16:06
Deze foto's zijn zo puur dat ik er van moet huilen nu, de foto's zijn zo gevoelig en mooi. Ik vind het heel fijn dat je toch een fijne herinnering hebt overgehouden aan dit emotionele moment. Sterkte
OomaaikeoO
Geplaatst: 30-10-16 16:53
Vorig jaar al de tranen over m'n wangen door je foto's, nu weer precies hetzelfde... Heel puur, heel mooi!!