[IM] Vaarwel lieve lieve lieve Bambi! Je hebt je rust verdient.

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

Steffiee_

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-03-16 18:28

Heel erg veel sterkte.. Y;(
Je hebt het echt super gedaan, je hebt de beste keuze gemaakt :(:)
Nogmaals, je bent echt een Topper!!
Rust zacht lieve bambi Y;(

ierusju

Re: Vaarwel lieve lieve lieve Bambi! Je hebt je rust verdient.

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-03-16 18:29

Heel veel sterkte gewenst, maar werkelijk waar een prachtig besluit dat je nu maakt hoor! Y;(

Bellatrix
Lid Nieuwsredactie
The Scarlet Witch 

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-03-16 18:31

Cynn schreef:
:oo !!! Jeetje ik schrik ervan..

Wendy, je bent echt een prachtig, onwijs lief persoon en je hebt alles gegeven om Bambi een kans te geven. Die pony kon geen betere eigenaar wensen.. Heel veel sterkte met dit verlies.. :(:)

Ik ga met Cyn mee. Die pony heeft het super bij je gehad en al was het een moeilijke beslissing, het was wel het beste wat je had kunnen doen. :*

Heel veel sterkte!!! :(:)

HeleneDas

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-03-16 18:33

Vanaf het begin gevolgt. Je mag trots zijn op jezelf en Bambi. De juiste beslissing genomen om haar te kopen en haar nog een super paar maanden te gunnen. Wat is ze opgeknapt in de korte tijd.

Ik denk dat nu weer de juiste beslissing hebt genomen voor Bambi! <3

Heel veel sterkte in deze moeilijke tijd, je hebt alles gedaan wat mogelijk was!

xjessiesl

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-03-16 18:34

Zo daar schrik ik ook even van! Al een tijdje niet meer opgelezen in je topic over Bambi, maar wel vanaf het begin gevolgt. Maar je bent ontzettend goed voor Bambi geweest en zoals hierboven vermeld had Bambi geen betere eigenaar kunnen wensen. Erg veel sterkte met dit grote verlies :(:)

Yevrah

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-03-16 18:37

Ik kan me het vorige topic goed herinneren. Je hebt je best gedaan en alles gegeven voor de lieve pony. Heel veel sterkte met het verlies.

Liesje89

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-03-16 18:39

Lieve Wendy,

Wat heb jij je voor 1000% ingezet voor Bambi. Ik twijfel geen moment aan je vraag of haar laatste maanden fijne zijn geweest. Natuurlijk heeft ze het fantastisch gehad, met alle goede zorgen van jou en iedereen die jullie geholpen heeft. Wij allemaal hebben intens met je meegeleefd toen ze kreupel stond, met de cushingtest, tijdens de koliekaanval. We waren met jou blij op de goede momenten en zaten net als jij in spanning tijdens de diepe dalen die jullie voor de kiezen kregen. We hoopten allemaal op een mooier, vrolijker einde dan dit.

Maar, en dan denk ik dat ik voor veel mensen spreek, ik denk dat je met deze keuze een hele goede hebt gemaakt, die alleen de allerbeste baasjes kunnen maken. Voor Bambi was het genoeg, zoals je het verteld nu. Daarbij kwam natuurlijk jouw besluit om een ander huisje voor haar te zoeken maar ik denk dat de keuze om haar naar de eeuwige groene weides te laten gaan een betere keuze is geweest dan een nieuwe eigenaar zoeken. Ze is vrij nu, en boven alles pijnloos. Je hebt haar laten genieten de afgelopen tijd en Bambi heeft aangegeven dat het goed is geweest zo. Ze is je denk ik heel dankbaar en het is mooi dat je haar dusdanig bent gaan kennen dat je in hebt kunnen zien dat het genoeg is geweest zo, en dat bambi dat ook heeft kunnen aantonen.

Ik ben trots op je, en vele met mij.

Heel veel sterkte, je hebt al zat aan je hoofd gehad en daar komt nog meer bij zoals we weten. Hou je taai, ik weet dat je sterk genoeg bent om je er doorheen te slaan :(:)

Dikke knuffel.

pantarhei

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-03-16 18:40

Veel sterkte Wendy, respect voor keuzen

Wendy_Komen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-03-16 18:42

Echt onwijs onwijs onwijs bedankt voor jullie reactie's!!! Ondanks dat ik achter mijn keus stond, blijft er altijd zo'n stemmetje in je achterhoofd "Doe ik hier wel goed aan?".

Jullie reactie's doen me echt goed. Het leven is soms erg pijnlijk...

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-03-16 18:43

Als leven lijden wordt.....
Je hebt zoveel geprobeerd Wendy. En hoewel sommigen en ook jij zelf misschien nog ergens kansen of opties zagen heb je volgens mij nu de meest (w)aardige keuze voor Bambi gemaakt.
Wat ze ook allemaal heeft meegemaakt hiervoor, ze is in ieder geval in en uit liefde naar de eeuwige groene weiden gegaan.
Sterkte!

Polly
Moderator Algemeen

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-03-16 18:43

Och lieve Wendy, wat een hoop verdriet bij elkaar voor jou in deze periode.
Je hebt een goede keuze gemaakt, je hebt haar nog een paar onvergetelijke maanden kunnen geven en oneindig veel liefde.
Diep respect voor de keuzes die je hebt gemaakt.

Rust zacht lieve mooie Bambi.

Denise_Storm

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-03-16 18:46

O jeetje... Wat verschrikkelijk verdrietig! Heel veel sterkte, dikke knuffel! :(:)

nienkehelia

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-03-16 18:47

heel veel sterkte

JolisaJ

Wat krijg jij veel voor je kiezen zeg, en dan toch nog deze pijnlijke, maar waardige beslissing kunnen maken voor Bambi. Niks anders dan respect voor jou! Je hebt Bambi alles gegeven wat je kon, en ze heeft het fantastisch bij jou gehad! Twijfel daar niet aan, je hebt gedaan wat je kon.

Heel erg veel sterkte de komende tijd :(:)

_Sabrinaa

Heel veel sterkte met het verlies van Bambi! Je hebt je best gedaan en ik weet zeker dat ze een paar laatste mooie maanden bij je heeft gehad.

Rust zacht Bambi! Y;(

nienke555

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-03-16 18:51

Ach nee Bambi... Heel veel sterkte!

PrizTwir

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-03-16 18:51

Ik schrik er van. Ik zag toen die foto's en ik dacht WoW die pony ziet er goed uit! Ik vind het heel knap dat je dit allemaal voor deze pony hebt gedaan.

Ik wens je heel veel sterkte toe. :(:)

Birdie60

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-03-16 18:52

Hel veel sterkte Wendy met deze moeilijke beslissing. :(:)

Sidera

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-03-16 18:55

Ahw ik had het je ook enorm gegund! Ik herinner me je vorige topic nog

Maar het is altijd goed om naar je gevoel te luisteren! Soms mag het niet baten :(:)
Ze heeft vast al die extra aandacht en liefde aan het einde van haar leven wel gerealiseerd
Veel sterkte

ElineThera

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-03-16 18:57

Sterkte, ik heb je complete topic niet gevolgd maar heb met regelmaat wel wat gelezen/opgevangen. Wat naar dat het zo voor jullie heeft moeten aflopen! :(:)

Szan

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-03-16 18:57

Ah gossie, wat verdrietig om dit te lezen. Onlangs vroeg ik me nog af hoe het met Bambi zou gaan.

Je hebt zoveel voor haar gedaan. Je hebt haar nog mooie maanden gegeven en dat is het belangrijkste. Je koos voor Bambi en met deze ontzettend lastige beslissing doe je weer het beste voor het kleine paardje.

Ik wens je veel sterkte toe!

Love_Laugh

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-03-16 19:00

Sterkte! :(:) Ze heeft nog een mooie tijd bij jou gehad..

Annefleur200

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-03-16 19:00

Heel veel sterkte. Y;(

singa

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-03-16 19:02

Oh nee, verschrikkelijk nieuws. Bambi heeft het getroffen om haar laatste maanden bij jullie door te mogen brengen! Natuurlijk had iedereen het liever anders gezien, maar uit je beslissing blijkt alweer dat je het beste met haar voorhad. Je bent geweldig, wendy! Heel veel sterkte!

boyca

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-03-16 19:08

Lieve Wendy,

Niets meer dan respect voor je keuze. Deze is weloverwogen gemaakt en ten goede van je lieve Bambi.
Bambi had het de laatste maanden niet beter kunnen treffen dan bij jou en de stal waar jullie staan.

Lieve Bambi, rust zacht lieverd.
We hebben van je genoten,om je gehuild en om je gelachen.
Je was/bent een schatje