Ik kan het niet vaak genoeg zeggen, maar je bent een topwijf die een ontzettend lastige beslissing heeft genomen. Sparky zal je eeuwig dankbaar zijn daarboven! Nogmaals heel veel sterkte en een dikke knuffel.
Oh nee, wat erg! Ik weet nog precies hoe blij je was met Sparky in het paardenmarkt Hedel topic. Heel oneerlijk dat jullie geluk maar zo kort mocht duren. Ik wens je heel veel sterkte meis.
heel veel sterkte fem!! ben blij dat haar even heb mogen zien! al had ik dat in betere tijden willen doen.. je bent sterk en heb de juiste keuze voor haar gemaakt! hou dat vast en geniet van de mooie herinneringen
Femke ik vind dit zo oneerlijk Je was er zo blij mee!! Je hebt haar een prachtige tijd gegeven. Je hebt vast prachtige herinneringen en foto's, koester dit! Veel sterkte!
Heel, heel veel sterkte Femke! Het blijft een dapper besluit, en ze heeft een fijne tijd bij je gehad. Denk daar maar aan, al zal dat het op dit moment niet verzachten..
Oh jeetje.. Ik las de titel en dacht letterlijk; nee! Toch niet DIE sparky? Maar jahoor.. Ik ben jullie een aantal keren op bokt tegengekomen en vond jullie zo'n onwijs leuke combi. Wat ontzettend vervelend zeg. Heel erg veel sterkte! Goed dat je de juiste beslissing hebt genomen
Duality
Geplaatst: 06-02-16 02:13
Femke onwijs veel sterkte nog toegewenst wat moet dit zwaar zijn.. Jullie waren zo'n onwijs toffe combinatie!
Maar vele kunnen een voorbeeld nemen aan de keuze die jij hier hebt gemaakt, je hebt voor het dier gekozen en daar heb ik respect voor! Je hebt gedaan wat het beste voor haar was!