Jeetje 15 jaar geleden alweer... ik weet het ook nog goed dat ik het nieuws las, verschrikkelijk. Sterkte
Heike
Mede-oprichtster
Geplaatst door de TopicStarter: 08-12-15 16:00
Lieve mensen, wat doet het me goed om al jullie reacties te lezen. Dit liedje draaide ik ook veel.
Daarin zingt Paul de Leeuw...
Maar zeg nooit ik ben alleen zoveel vrienden om je heen Die begrijpen wat je voelt zo precies wat je bedoeld Ik ken ze heus niet allemaal.....
Dat zijn jullie allemaal voor mij geweest.
Syrianda
Geplaatst: 08-12-15 16:20
Mooi lied! Helemaal passend. Fijn dat je zo troost kunt halen uit reacties van anderen. Velen van ons weten, jammer genoeg, hoe het is om je maatje, je alles te verliezen. En om dan een paar woorden te tikken voor een ander is dan een kleine moeite.
Ik ben onder de indruk van je verhaal. Ik had wel eens wat gehoord over jullie maar niet het hele verhaal. Wat een trieste wending dat je van je maatje afscheid moest nemen. Toch mooi dat hij altijd op dit forum in herinnering zal blijven.
Desiree
Geplaatst: 08-12-15 17:21
Hij had nooit zo vroeg mogen sterven. Eeuwig zonde. Want er is in jouw leven geen paard meer geweest dat ook maar bij hem in de buurt kwam.
Heike
Mede-oprichtster
Geplaatst door de TopicStarter: 08-12-15 17:34
Desiree schreef:
Hij had nooit zo vroeg mogen sterven. Eeuwig zonde. Want er is in jouw leven geen paard meer geweest dat ook maar bij hem in de buurt kwam.