Wat verschrikkelijk voor je! heel veel sterkte! Wij zijn in februari dit jaar ook plotseling ons paard verloren en dat is erg naar en onwerkelijk, ik mis haar, maar denk aan de mooie tijden en ritten die we hebben gemaakt!
bedankt iedereen voor alle steun! ik ga zometeen afscheid van haar nemen, morgen word ze erg vroeg opgehaald maar ik denk niet dat ik dat wil zien want er kan dan van alles uit haar komen. het voelt zo raar en onwerkelijk dat ik haar zometeen voor de laatste keer in mijn leven ga zien...
Mijn hemel lieve ts, wat een nachtmerrie zoiets mee te moeten maken... heel, heel veel sterkte met het verwerken van dit plotse verlies.... en de tijd die komen gaat...
Ah jeetje ts... Wat rot... Koester je mooie herhinneringen met je lieve Bella... Heel veel sterkte...
Het is een schrale troost maar je paardje heeft gelukkig niet lang geleden en je bent tot het einde bij haar geweest... Dat zal een enorme geruststelling voor Bella zijn geweest...
xApple
Geplaatst: 21-07-15 23:49
Oh nee wat erg voor je ! Wat een traumatische manier om je lieve paardje te verliezen. Heel veel sterkte ..
benthevigox
Geplaatst: 21-07-15 23:50
Heel erg veel sterkte. .. bella was een mooie pony.. Gelukkig heeft ze nirt veel geleden..
Chasey
Geplaatst: 21-07-15 23:53
Gestorven in het harnas Wat vreselijk! Heel veel sterkte met dit grote verlies!
Ingrid_92
Geplaatst: 21-07-15 23:54
Wat moet je geschrokken zijn... en je vriendin ook. Gelukkig heb je tot het laatste moment bij haar kunnen zijn en heeft ze niet lang geleden. Maar dat zal een schrale troost zijn. Heel veel sterkte met dit verlies. Trekt je andere pony het een beetje zonder maatje?