Pluis..... Heel veel sterkte, een maatje voor het leven was de bedoeling. En dan is dat leven maar zo kort. Wat verschrikkelijk oneerlijk. Ik vond het altijd zo leuk om jullie vooruitgang te volgen en te kijken waar jullie nu stonden. En die galopfoto! Zo mooi. ( ik had me er ook zo op verheugd om ooit op gangenpaardenwedstrijd met je te rijden en Pluis live te zien)
Kasmir
Geplaatst: 27-06-15 22:42
Nee.. Wat verschrikkelijk dat ik nu jouw naam bij IM zie staan.. Je prachtig mooie Pluis..
De 'wat als' vraag is verschrikkelijk, ik hoop dat je binnenkort (want dat gaat nu gewoon nog niet) kunt berusten in het feit dat je alles voor je diertje hebt gedaan. Wat een verdriet, die eerste weken zijn zo zwaar.
Heel veel sterkte..
Set_Elkol
Geplaatst: 27-06-15 22:46
Pluisie ik vind het zo vreselijk verdrietig voor je. Heel veel sterkte met het verwerken en het een plekje geven.
Dank je Kasmir. De "wat als" is irreel en overbodig, maar momenteel helaas nog zeer hardnekkig.
Thx Kat. Geen kans meer op een Sammie-veulen...
Manlief heeft een ruitershop en op zondagvoormiddag help ik altijd. Wat een marteling vandaag... Al die leuke dingen die ik sneaky voor Pluis had gewild...
Misschien komt er toch ooit een Sammie-veulen, wie weet wat de toekomst brengt. Maar niet meer van Pluis Ik vind het echt zo vreselijk voor je, zo veel te vroeg afscheid hebben moeten nemen.
Chasey
Geplaatst: 30-06-15 16:58
Heel veel sterkte
sevke
Geplaatst: 02-07-15 08:14
O nee, niet de andere IJs van bokt die Pluis wordt genoemd.... Wat erg. Heel veel sterkte.
Wat een verschrikkelijk nieuws . Het is echt een rotziekte. Je hebt er een ontzettend fijne pony/maatje/vriendin aan gehad, ze had alleen nog veel meer jaren bij je moeten blijven... Sterkte de komende tijd.
Heel veel sterkte. Veel te jong maar je had helaas geen andere keus. Pluis was en is een prachtig paardje. Geniet van de mooie herinneringen, nu nog met een traan, in de loop der tijd zal de traan overgaan in een glimlach. Neem je tijd...
Dinsdag was het een week geleden, dat was een erg moeilijk moment, het uur waarop ze letterlijk haar laatste adem uitblies voor mijn ogen... Mijn mooi meisje...
IJsco's, verschrikkelijk leuke dieren met een hart van goud... Heel veel sterkte
Liesje89
Geplaatst: 03-07-15 10:13
Ik vind het zo erg voor je! Nogmaals sterkte
Je hebt gedaan wat je kon en 'wat als' is in jouw geval echt heel optie hoor. Je hebt er echt alles aan gedaan om het zo aangenaam mogelijk voor haar te maken en deze beslissing is de enige juiste.