[IM] Kapot door dit onverwachtse verlies.

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

friesiszwart

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-05-15 15:58

heel veel sterkte, afschuwelijk wat er gebeurd is.

soesje321

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-05-15 16:05

Jeetje! Wat verschrikkelijk! Echt heel veel sterkte! Y;(

Siers83

Re: Kapot door dit onverwachtse verlies.

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-05-15 16:09

Wat vreselijk, heel veel sterkte. En wat was ze mooi! Echt een aparte verschijning.

Iejoorr

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-05-15 16:10

Wat verschrikkelijk!
Heel veel sterkte de komende tijd :(:)

wittepit

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-05-15 16:16

O Kasmir, wat een verlies. Je Karlijn, de té intelligente heks, de statige dame, een waardige vertegenwoordigster van het stippelmerriefenomeen. Zo herkenbaar. Geen rijpaard waar je zomaar op rondhobbelde, nee, na diepe dalen is de klim omhoog de kick... Ik schrik er van. Heel veel sterkte.

Kasmir

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 17-05-15 17:08

Ik weet momenteel echt even niet waar ik het zoeken moet, voel me zo ellendig.
De dierenarts in Utrecht gokt dat ze een krampkoliek heeft gekregen vanwege het hoge fructaangehalte in het gras gisteren (koude, natte nacht daarna zon) er is namelijk verder niets veranderd. Tijdens die krampkoliek moet er een stuk darm zijn verdraait en daarna gaat het erg snel bergafwaarts. Stomme domme pech dus eigenlijk.

Ik ga de DA nog wel bellen om te vertellen dat mijn paard die zich 'een beetje aanstelde qua pijn' is overleden. Hij mag in mijn ogen best weten dat hij ernaast zat, een verkeerde diagnose heeft gesteld. Hij ging helemaal uit van de hartslag en haar slijmvliezen.. In de kliniek waren haar ogen bloeddoorlopen, haar tong was blauw en haar slijmvliezen waren nog steeds roze en haar hartslag nog steeds normaal. Het is niet gezegd dat als we haar eerder naar de kliniek hadden gebracht ze het wel had gehaald, maar dan had ze wellicht nog een kans gehad om met een operatie te vechten. Ik moet zo niet teveel nadenken want ik ben er echt kapot van, heb zo mijn best gedaan maar was zo machteloos.
Toen de DA kwam met de bloeduitslagen en ze zei 'het is zeer, zeer slecht' stortte mijn wereld in. Wel echt een super DA in Utrecht, super hoe ze alles helder bleef vertellen terwijl ik de boel bij elkaar jankte x).

Ohana_91

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-05-15 17:11

Pff wat een verhaal en wat een dierenarts... Dat maakt het nog even een stuk moeilijker.
Heel erg veel sterkte! :(:)

marley93

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-05-15 17:12

Wat fijn dat je in Utrecht goed bent geholpen en met respect bent behandeld.
Ik ben het met je eens dat je de dierenarts mag laten weten wat er is gebeurd! Het had inderdaad niet anders gelopen, maar hij mag best met zijn neus op de feiten worden gedrukt.

Nogmaals heel, heel veel sterkte, en ik hoop dat je een goede manier vind om het rouwproces te doorlopen. :(:)

Sjolvir

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-05-15 17:14

Kasmir, heel veel sterkte met het verwerken van het verlies van je prachtige gestippelde toch wel tikje eigenzinnige Karlijn.

Chiave

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-05-15 17:14

Heel veel sterkte, TS. Ik hoop dat het rouwproces niet te zwaar zal vallen bij je.
Een dikke knuffel.

JorisDy

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-05-15 17:15

Wat een nachtmerrie :(:). Ontzettend veel sterkte gewenst met dit verlies en je hebt een dappere beslissing genomen.

gaucho

Och jeetje, wat zal dat moeilijk zijn. Jullie hebben zo veel meegemaakt, en dan komt daar op deze manier zo plots een einde aan... Heel veel sterkte.

smurfje

Y;(
Heel veel sterkte met dit verlies !

Reeltje_5

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-05-15 17:19

Jeetje, heel veel sterkte zeg!! Y;( Verschrikkelijk!

92Michelle

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-05-15 17:22

Wat verschrikkelijk, heel veel sterkte!

Jessix

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-05-15 17:23

Ja meis, dat rukt inderdaad je hart eruit en laat je achter met een groot, gapend gat.. :(:) Heel veel sterkte. Het was een prachtig paard.

Babbelientje

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-05-15 17:26

Ik heb er kippenvel van, dit gun je niemand. Heel veel sterkte.

Esaqar

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-05-15 17:26

Jeetje... nachtmerrie... heel veel sterkte! :(:)

jorika1986

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-05-15 17:28

Heel veel sterkte met het verlies van dit prachtige paard.

hamsterfan

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-05-15 17:29

Jeetje kippenvel hier..

Heel heel heel veel sterkte gewenst!

Bellatrix
Lid Nieuwsredactie
The Scarlet Witch 

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-05-15 17:31

Hier ook kippenvel...schrok mij kapot toen ik het op FB las..heel erg oneerlijk en vreselijk triest... ;(
Ik volgde jullie topics ook altijd en heb ook respect voor je doorzettingsvermogen...

Ze was een prachtig paard en zal zeer gemist worden...heel heel erg veel sterkte. :(:)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-05-15 17:31

Kasmir schreef:
Ik weet momenteel echt even niet waar ik het zoeken moet, voel me zo ellendig.
De dierenarts in Utrecht gokt dat ze een krampkoliek heeft gekregen vanwege het hoge fructaangehalte in het gras gisteren (koude, natte nacht daarna zon) er is namelijk verder niets veranderd. Tijdens die krampkoliek moet er een stuk darm zijn verdraait en daarna gaat het erg snel bergafwaarts. Stomme domme pech dus eigenlijk.

Ik ga de DA nog wel bellen om te vertellen dat mijn paard die zich 'een beetje aanstelde qua pijn' is overleden. Hij mag in mijn ogen best weten dat hij ernaast zat, een verkeerde diagnose heeft gesteld. Hij ging helemaal uit van de hartslag en haar slijmvliezen.. In de kliniek waren haar ogen bloeddoorlopen, haar tong was blauw en haar slijmvliezen waren nog steeds roze en haar hartslag nog steeds normaal. Het is niet gezegd dat als we haar eerder naar de kliniek hadden gebracht ze het wel had gehaald, maar dan had ze wellicht nog een kans gehad om met een operatie te vechten. Ik moet zo niet teveel nadenken want ik ben er echt kapot van, heb zo mijn best gedaan maar was zo machteloos.
Toen de DA kwam met de bloeduitslagen en ze zei 'het is zeer, zeer slecht' stortte mijn wereld in. Wel echt een super DA in Utrecht, super hoe ze alles helder bleef vertellen terwijl ik de boel bij elkaar jankte x).

Jeetje.. Ik kan alleen maar zeggen; wat vreselijk verdrietig dat je op zo'n manier je paardje hebt moeten verliezen.. Ik vind het inderdaad een goed idee om wel de DA op de hoogte te stellen hiervan; een paard is een dier, die stelt zich verdorie toch niet aan qua pijntjes... Het is geen mens...

Heel veel sterkte met het verwerken van dit grote verlies.. Ik blijf erbij, ik kan alleen maar zeggen, hoe ontzettend intens verdrietig dit is :(

Cioccolato

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-05-15 17:39

Wauw.. Goed dat je de eerdere DA nog even op de hoogte gaat stellen. Misschien bekijkt hij het voortaan ook wat breder.
Ik vind het wel goed dat jij de stap hebt gezet om naar de kliniek te gaan! Of die nou te vroeg of te laat is geweest, is niet zeker en zul je nooit weten. Je hoeft jzelf niks te verwijten!
Heel heel veel sterkte!

max66

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-05-15 17:39

pff, zo snel kan het gaan blijkbaar....
Heel erg veel sterkte!

Maflinger_S

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-05-15 17:44

Ach, nee, mooie Karlijn ... Ik heb jullie topics altijd gevolgd, het was zo mooi om te zien hoe jullie elkaar (weer) gevonden hadden in het western rijden.

Sterkte met het verlies.