Wat een reacties weer...het ontroerd me enorm...
zo'n stempel als dat ze achter hebben gelaten...
Ja dat nummer van Blof,is echt "ons" nummer geworden, ik kan het niet luisteren zonder aan hun te denken,het is precies dat gevoel...
Ik geloof dat dat excact mijn woorden waren Esmee...het is in zo'n roes aan mij voorbij gegaan, ik weet alleen nog dat jij niet wist wat je moest zeggen en dat je me later terug belde...
Tja je leven stopt op zo'n moment...
Alles is weg,je drijfveer,datgene waar je voor uit je bed kwam, voor naar je werk ging om vervolgens naar hun te gaan.
Het is een groot zwart gat waar je in terecht komt.
Je wordt daarna geleefd,je sleept jezelf vooruit omdat ze zeggen dat dat moet, niet omdat je dat wil...
Langzaam kruip je wel weer omhoog,met vallen en opstaan...
En gelukkig een hoop lieve vrienden die je er door heen proberen te slepen maar uiteindelijk moet je het toch echt zelf doen...
Het verdriet blijft,voor altijd...
En nee onze nieuwe kanjers kan hun nooit vervangen.
Daar voor hebben ze te veel ieder hun eigen karakter.
Het is moeilijk om opnieuw te moeten beginnen, je krijgt de tijd nooit meer terug.
Het viel mee zwaar om opnieuw een band op te moeten bouwen,zwaarder dan ik had gedacht...
Pas dan zie je in hoe bijzonder de ander voor je was.
In het begin wilde ik ook veel te snel en dat is me ook duur komen te staan...
Eigenlijk is het pas sinds afgelopen april dat er een nieuw kamertje in mijn hart open ging staan voor mijn nieuwe paardjes, pas toen kreeg ik het gevoel dat het weer mocht.
Vergeten zal ik ze nooit,er gaat geen dag voorbij dat ik niet aan ze denk of dat ze te sprake komen, ik draag ze (letterlijk)
voor altijd met mij mee....in mijn hart en op mijn lijf.
Ik weet dat ze er zijn,vooral van Silby ben ik daar zeker van...
Ik ben dankbaar dat ik zo veel van hun heb mogen leren,over hun en over mezelf en ik ben dankbaar dat ik opnieuw heb mogen beginnen.
Want ook mijn nieuwe paarden zijn niet meer uit mijn leven weg te denken,ik ben trots op ze en leer ook van hun weer zo veel...
Bedankt weer allemaal!