Oohhww Tjady...wat ongelooflijk verdrietig...het bijzondere paard van je bijzondere vriendin... Ze zijn weer samen,maar jij bent nu alles even helemaal kwijt... Hou je taai daar..
damian23
Geplaatst: 14-01-15 22:41
Ik had je berichtje gelezen in een ander topic en stiekem gehoopt dat je merrie zou opknappen. Maar helaas heeft het niet zo mogen zijn. Heel veel sterkte.
Die lege box vanmorgen. Haar wortels lagen nog in de voerbak. Geen gehinnik bij het horen van de deurklink. Ik heb mijn andere paarden nog wel, maar toch is het anders. Was ik maar weer een paar weken verder.
Ik had een x een verzorgpony waar ik erg van hielt. Een x kwam ik aan. Zag ik op de oprit mijn verzorgpony liggen met dekens over hem heen. DOOD. Hij was in de sloot gevallen. Onderkoelt geraakt en ingeslapen. Kk heb geen afschijt kunnen nemen. Dat is zo'n vreselijk gevoel. Ik ben blij dat jij er voor je pony kon zijn toen die je nodig had! Heel veel beterschap
tjady
Geplaatst door de TopicStarter: 22-01-15 00:31
Dank je wel Sascha. Jij krijgt een knuffel van mij. Wat een verdrietig verhaal over jouw verzorgpony. Vandaag is het een week geleden. Het blijft verdrietig, ik mis haar enorm.