[IM] Let me hold you for the last time...

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

Anoli

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-12-14 21:16

Heel veel sterkte TS.

Lauraaxx

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-12-14 21:17

Tranen in mijn ogen ;(

Heel veek sterkte Y;(
Laatst bijgewerkt door Lauraaxx op 30-12-14 21:20, in het totaal 1 keer bewerkt

Maflinger_S

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-12-14 21:18

Ach gossie, en dan ineens is je mooie mannetje, je clown, je superpony er gewoon niet meer. Ik ken jullie niet maar uit je topics sprak altijd zo veel liefde voor je paardentrio.

Sommige paarden hebben zo veel te geven aan 1 persoon, doen dat heel intens en gaan als ze klaar zijn. Voor hun is dat op tijd, voor hun mens altijd veel te vroeg...

PreciousViva

Re: Let me hold you for the last time...

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-12-14 21:20

Normaal reageer ik niet zo snel in in memoriam.. Maar jouw verhaal raakt me diep. Wat had jij een speciale band met jouw paard. Ook al duurde deze helaas maar kort, je hebt volgens mij in ieder geval eruit gehaald wat erin zat.

Ik kreeg kippenvel bij het lezen en een brok in mijn keel.

Heel veel sterkte!

Ntlie_

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-12-14 21:20

Jeetje..... Ik weet even niet wat ik moet zeggen.

Ik kijk altijd graag naar je topics en schrok ook enorm toen ik zag dat dit ook wen topic van jou was en over Ti ging... Wat een enorm verlies... Heel veel sterkte toegewenst... :(:)

Wesco

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-12-14 21:21

Veel sterkte met het verlies van Tisento.

AstridJ

De tranen rollen over mijn wangen... het laatste stukje is voor mij een heel herkenbaar verhaal, ik heb 3 maanden geleden mijn lieve Sassy verloren door een acute koliekaanval. Ze is in mijn armen overleden. Ze was al 18 jaar bij me. Ik weet hoe je je voelt... heel veel sterkte.

Nevaya

Tjee wat erg! Altijd stilletjes je topics gevolgd en genoten van je knapperds. Ik vind het ontzettend jammer dat zijn prachtige hoofdje niet meer in de topics zal verschijnen en ook ik zat dit met tranen in de ogen te lezen ;(

Heel veel sterkte met het verwerken van dit verlies, veel te jong nog :(

Nimber

Neeeeeeeneeenee! Dit mag en dit kan niet! Ik heb al je topics gevolgd toen! Hoe kan dit nou hij zou 38 worden ;( sterkte wat een hel

Blacky

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-12-14 21:22

Jeetje.. wat onwijs heftig.

En dan kijk ik naar je OS en zie ik een topic met práchtige foto's van je paardjes.. Hoe onwerkelijk.. hoe oneerlijk. Heel veel sterkte.. :(:)

Onali

Heel veel sterkte TS, in al je topics kwam duidelijk naar voren hoe gek je op hem bent.

:(:)

Weggebokt

Mooie mooie Tisento ;( wat vreselijk... Tranen in mijn ogen, heel veel sterkte TS.. Heel veel sterkte ;( :(:)

Luckystory

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-12-14 21:27

Wat een vreselijk bericht. Zoiets verwacht je toch niet, zo'n jonge knappe kerel...
Héél veel sterkte met je verlies.

Vooral dit stukje in je verhaal kreeg ik het koud door.
Al helemaal als ik zijn geboortedatum zag...

Cynthia82 schreef:
.. Hij heeft me weer leren lachen, leren genieten en omdat hij zo bijzonder was, heb ik altijd al het gevoel gehad dat hij nooit oud zou worden. Soms zei ik dat wel eens tegen mensen, maar iedereen verklaarde me voor gek. Want waarom zou hij niet oud worden? Tuurlijk werd hij gewoon oud! (ik wist wel beter, ik heb het altijd gevoeld).
...

Mijn zusje had ooit een heel apart veulen, geboren op ongeveer dezelfde dag alleen een jaar eerder. (12 of 13 mei, ben niet meer 100% zeker) En bleek red dun sabino hengstje met hele aparte aftekeningen. Voor één of andere reden deed jouw Ti mij altijd aan hem denken.
Mijn zus was helemaal stapelgek op dat veulen. (Ik ook wel) Maar jammer genoeg overleed hij 6 maanden na zijn geboorte in een kliniek terwijl ze hem klaar maakten voor een koliekoperatie. (Ook op een manier, die niemand verwacht had. Hij kreeg namelijk een hartstilstand door de narcose. Terwijl de DA's hem juist nog hele goede kansen op herstel gaven.)
Maar wat jij hier schrijft, dat zei mijn zus achteraf ook. Dat ze het ergens altijd gevoeld had, dat hij niet lang zou leven. Dat hij te 'perfect' en te apart was om oud te worden. En dat ze hem ook helemaal niet kon inbeelden als ouder, volwassen paard. Als een engel die per vergissing uit de lucht was komen vallen. En zodra ze daarboven hadden opgemerkt dat hij weg was, hem weer kwamen halen...

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-12-14 21:28

Nee.........heel veel sterkte!

Brievenbus

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-12-14 21:29

Wat? He? Ti? Ti van bokt? Ti van de dame die ik wel degelijk al jaren volg?(niet eng bedoeld :+ ) Met tranen in mn ogen heb ik je topic gelezen... Wie had dit verwacht? Bizar...
Heel veel sterkte met het verlies van deze bijzondere jongen.

_Zoe

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-12-14 21:30

Jeetje ben er sprakeloos van :( heel veel sterkte!

Boetjewoor

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-12-14 21:34

Mijn hart stond even stil.. Niet TiSento.. Ik kan het niet bevatten en ik kan al helemaal niet bevatten hoe jij je nu moet voelen. Ik wens je ontzettend veel sterkte meid Y;( Hou je vast aan de mooie dingen die je met hem beleefd hebt :(:)

Pferdelove

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-12-14 21:36

Ook hier tranen in mijn ogen, wat kan je die band met je paard goed beschrijven. Kippenvel en tranen is mijn enige reactie hierop.. Heel veel sterkte met dit verlies!

gblover

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-12-14 21:36

Veel sterkte! Ik volg Ti en Fiore door het dikke buiken topic. Waarom nou Ti? Wat erg, ik kan het maar niet geloven.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-12-14 21:38

Veel sterkte :(:) , weer een legendarisch veulen paard weg. Dag Ti , Ti tijd , Ti rip

bruceandnoon

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-12-14 21:41

Eeuwig zonde... Wat een hartverscheurend verhaal. Ik wil je heel veel sterkte wensen met dit enorme verlies. Hij was echt one in a million.

Tjinta

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-12-14 21:41

Nogmaals gecondoleerd Cynth. Wat een strijd. wat een leed.
De juiste beslissing maar oh zo zwaar.

Heel veel sterkte meis!

RIP Ti .

Set_Elkol

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-12-14 21:42

Cynth, je weet het al -O- Ik heb zitten janken op de bank en ben er dagenlang niet goed van geweest, zo'n bekend, zo'n bijzonder boktpaard met zo'n bijzonder baasje. Iedereen die jou een beetje volgt weet dat Ti iets heel bijzonders is.. En dat jij en hij iets heel bijzonders hebben samen. Hebben ja, niet hadden. Want jullie blijven dat altijd hebben, ondanks dat hij er niet meer is.
Sterkte met het een plekje te geven Y;(

Renee1991

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-12-14 21:45

Pffff Cynthia, ik krijg wederom een brok in m'n keel. Ik was jarig, Wendy feliciteerde me en meteen er na kwam ze met dit bericht... Ik kon het bijna niet geloven. Ken je niet persoonlijk, paardjes ook nog nooit gezien, maar zoals ik al eens heb gezegd waren jullie zo'n ontzettend leuk kluppie, zo liefdevol met z'n allen. Ik kan het nog steeds niet bevatten en vind het zo verdrietig :n |(

TurboTinker

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-12-14 21:45

-O- heel erg veel sterkte. Woorden schieten te kort..