Dapper, maar enorm heftig besluit Marit! Heel veel sterkte de komende tijd.
ilangok
Geplaatst: 06-12-14 13:12
pfoe.. sterkte!
ArroNnie
Geplaatst: 06-12-14 13:12
Blijft altijd heftig om zo'n verhaal te lezen, en dan te bedenken dat ik er nog niet eens van in de buurt sta. Wel weet ik hoe je je voelt en wil ik je daarom veel sterkte wensen! Soms is laten gaan het teken dat je van iets of iemand houdt..
Heel veel sterkte, die 4 jaren waren "Wonder"mooi zo van de foto's af te zien. Je hebt erg veel met haar gedaan en enorm veel lol gemaakt, helaas was ze op. En had ze pijn. Moedig dat je haar haar welverdiende rust hebt gegund, al zal het verdriet en gemis van het Witte Wonder er niet minder om zijn...geef jezelf vooral de tijd om ook een beetje tot rust en verwerking te komen...
Och ik lees dit nu! Marit toch... ik weet nog zo goed, die begintijd... je twijfels of je haar ging kopen toen je haar nog verzorgde. Je hart dat won, want wat pasten jullie bij elkaar! Ik heb zo genoten van jullie groei samen! Wonder die steeds relaxter werd en steeds meer genoot.... dat Wonder zo ontspannen en mooi zou worden.... een wonder!
Wat een heerlijke gedachte dat jullie elkaar hebben gevonden toen, en dat jullie zo mooi samen mochten zijn. Ik wens je veel sterkte. Liefs!