Kippenvel, wat een mooi paardje! & gave dierbare foto's ♡♡ Ik wil je veel sterkte wensen en ik hoop dat je het een mooi plekje kan geven!!
Manou_xxx
Geplaatst: 26-11-14 19:13
Prachtige foto's, heel veel sterkte!
7ofhearts
Geplaatst: 26-11-14 19:17
Veel sterkte met dit grote verlies. Inderdaad......wat zag jou paard er nog mooi en statig uit voor haar leeftijd, als of ze éxtra haar best gedaan heeft om jou deze foto's nog te gunnen. Het is een prachtige fotoshoot geworden hoor.
Wat erg, heel veel sterkte.. Maar wat een prachtige foto's heeft u als aandenken. Zal een moeilijke, een hele moeilijke beslissing zijn geweest. Nogmaals heel veel sterkte.
x_Kaat_x
Geplaatst: 26-11-14 22:58
Heel heel erg veel sterkte! Wat een prachtige haf was het. Het zijn echt prachtige foto's! jullie staan er mooi op en wat een zachte blik heeft ze op de foto's zech. Nogmaals heel veel sterkte met dit grote verlies!
Wat dapper van je dat je deze moeilijke keuze hebt moeten maken. De fotos zijn prachtig geworden en hopelijk helptdat in de toekomst je verdriet te sussen. Wil je heel veel sterkte wensen met dit grote verlies. Weet helaas wat het is en hoe moeilijk het is.......................
Heel veel sterkte, heb ik er over heen gelezen...? Maar wat had ze?
VanHuisUit
Geplaatst: 30-11-14 21:34
Wat een mooie leeftijd en wat keek ze nog helder uit haar ogen.... heel veel sterkte
pien_2010
Geplaatst: 01-12-14 16:49
Ach Tamara, Eefje is niet meer. Complimenten voor je goede zorgen waardoor deze merrie nog zo oud is geworden!! Wat een mooie foto's en sterkte hé meid. Je hebt haar altijd in haar waarde gelaten want "trutje was niet zo heel gemakkelijk".
dank je wel pien!! ze is denk ook zo oud geworden mede door haar karakter! ze was geen makkelijke dame, maar o zo sterk en voor mij superlief!!! @marlinderooz ze was kreupel, vorig jaar ook al aan hetzelfde been, artrose. daarbij at ze slechter en had ze een tumor in haar hoofd door kieswoekering.