Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Lon83 schreef:Klopt, dat maakt het extra hartverscheurend. Maar niet mijn recht, maar mijn plicht. Hij was er altijd voor mij als ik het zwaar had, moeilijk had of ziek was. Even naar Duncan en ik was weer blij, gezond en alle zorgen even vergeten. Nu heb ik er niet bij kunnen zijn op het moment dat hij me het hardste nodig had. Dat steekt. Ik wéét dat iedereen snel en goed gehandeld heeft, dat hij tot het einde geknuffeld is, maar IK had daar moeten zijn...
Lon83 schreef:Dimple schreef:Ik weet niet of dat voor jou ook gaat, maar wat het bij mij ondraaglijk maakte is dat ik er op dat moment niet voor hem kon zijn!
Voor mijn gevoel had ik het recht om bij hem te kunnen zijn op het moment dat hij werd ingeslapen. Dat is me ontnomen door omstandigheden. En dat maakte alles zoveel erger. We hadden hem 12 jaar.........ik had er bij moeten zijn en dat leg ik heel slecht naast me neer merk ik.![]()
Nogmaals, heel veel sterkte........je hebt echt een gat in je hart, zo voelt het.......![]()
Klopt, dat maakt het extra hartverscheurend. Maar niet mijn recht, maar mijn plicht. Hij was er altijd voor mij als ik het zwaar had, moeilijk had of ziek was. Even naar Duncan en ik was weer blij, gezond en alle zorgen even vergeten. Nu heb ik er niet bij kunnen zijn op het moment dat hij me het hardste nodig had. Dat steekt. Ik wéét dat iedereen snel en goed gehandeld heeft, dat hij tot het einde geknuffeld is, maar IK had daar moeten zijn...