Wat was ze mooi. En wat oneerlijk om zo jong alweer afscheid te moeten nemen. Respect voor jullie beslissing. Houden van is ook loslaten! Heel veel sterkte de komende tijd en over een poosje kijk je met een glimlach terug naar alle mooie herinneringen die je met haar hebt!
Mooi topic Sanne... maar wat een vreselijk nare reden om het topic te maken. Ik wil je sterkte wensen.. het is vreselijk om je maatje te moete missen.. maar de beslissing was de enige die fair was tegenover Beli..
Dankje Angela, dat verdient ze ook. Ze was bijzonder
Nogmaals dank jullie allemaal, doet me goed dit alles te lezen
lovecappie
Geplaatst: 20-02-14 22:30
wauw, vooral die 2 laatste foto's, krijg tranen in me ogen ... veel sterkte
PrimaDonna_
Geplaatst: 23-02-14 16:44
Wat was ze een prachtig dier! Heel mooi om haar moeder zo afscheid te zien nemen, vaak is dat ook goed om te doen. Nog veel sterkte met het verslies!
Mi_Esperanza
Geplaatst: 23-02-14 16:49
Tranen staan in mn ogen, Wat was ze prachtig zeg<3 Vooral die laatste foto, met die vogels op de achtergrond, ontroerend..
Heel veel sterkte met dit verlies..
sonjim
Geplaatst: 23-02-14 16:50
Wat een prachtig paard en wat een mooi afscheid tussen haar, vriendje de hond en mama. Heel veel sterkte ik weet helaas hoe het voelt om je maatje te moeten missen.
Arme Beli, arme jij.. tranen in mijn ogen Je hebt haar een mooi leven gegeven en nu kan ze lekker spelen.
Heel veel sterkte meid
Alexandra_
Geplaatst: 23-02-14 21:15
Sterkte
Lusitano
Geplaatst: 26-02-14 11:35
Oh wat enorm verdrietig..... dan heb je zo enorm je best gedaan om haar een pijnvrij leven te geven. Heel mooi dat je haar hebt kunnen laten gaan in het bijzijn van moeder en maatje. heel veel sterkte.