Yvank, zo zonde van zo'n prachtige merrie! Maar je hebt je uiterste best gedaan voor haar en dat verdient een pluim. Ik wens je heel veel sterkte met het verlies!
Ts, ik heb het hele topic over de hoef gevolgd, nu helaas aanbeland in dit topic.... ik wil je heel veel sterkte wensen en je toch even meegeven dat ik respect voor je heb. Je hebt je best gedaan voor dr!
Wat kan jy het toch mooi verwoorden! Tranen in m'n ogen
Damilla is je dankbaar voor je liefde en de keuzes die daaruit kwamen!
En zo kort op je andere paardje, moet aan m'n eigen paard denken... Die is ook alweer bijna 2 jaar niet meer bij ons (25-7-2012) moet er niet aan denken om m'n nieuwe jonge angel ook kwijt te raken op zon korte tijd. Dat gun je niemand...
Heel erg veel sterkte hiermee! Ik heb je andere topic ook gelezen en echt je hebt een heel moedig besluit genomen! In deze topic heb je het ook heel erg mooi beschreven, tranen stonden in mijn ogen. Ze zal altijd in je hart blijven, en de foto's zijn ook een hele mooie herinnering!
Jeetje wat heftig.. Ik weet nog dat je je andere paardje in moest laten slapen en hoe erg ik dat voor je vond.. Naar. Het was een mooi paardje en ik denk dat ze dr tijd bij jou geweldig gevonden heeft
Banyu
Geplaatst: 14-01-14 20:07
Vind jullie een mooie combinatie! Hb het je al eerder gezegd, heel erg veel sterkte.met het verlies van jou topper! 5 jaar is zeker te jong, de mijne is ook 5 nu en moet er niet aan denken om haar kwijt te raken! Denk aan de gode herinneringen, en ze blijft altijd in je hart!! Sterkte!!
amber15
Geplaatst: 14-01-14 20:10
meis, heel veel sterkte.. je hebt een moedig besluit genomen Je paardje was gelukkig met een baasje als jij