Zo'n bericht raakt je nog meer als je ziet dat het in je woonplaats is... Jeetje, wat moeten dat verschrikkelijke uren zijn geweest.. Heel veel sterkte toegewenst, oneerlijk dat het zo heeft moeten gaan....
rooswita
Geplaatst: 10-09-13 20:36
echt verschrikkelijk, je prachtige paard op zo'n manier te moeten verliezen. Ik wil jullie veel sterkte wensen
Als dit inderdaad in Nieuwegein was heb ik gisteren nog een van de brandweermannen gesproken die heeft geprobeerd je paard te redden. Hij kwam z'n kind halen op kdv waar ik aan t werk was. Hij was duidelijk echt ontdaan van een feit dat ie t niet gered had.
heel veel sterkte, ik hoop dat je vast kunt houden aan de mooie momenten die jullie samen hebben gehad en dat je de laatste momenten een plekje kunt geven.
Wat verschrikkelijk! Heel veel sterkte met dit zware verlies van je maatje!
franka75
Geplaatst: 10-09-13 23:16
Zo dus ze hebben toch wel het respect kunnen opbrengen iof foto's te verwijderen , gelukkig. Ik hoop dat de staart een mooi sieraad gaat worden.
REGINA76
Geplaatst: 10-09-13 23:49
sterkte...
Aukelizzy
Geplaatst: 11-09-13 07:37
Heel veel sterkte met het verlies.. Dat je paard in je armen sterft is al vreselijk maar dat je dan niet eens met rust gelaten wordt... . Ik kan me zo goed voorstellen dat je zo'n fotograaf een lel wilt verkopen. Prettig te horen dat de foto's verwijdert zijn..
snetter
Geplaatst: 11-09-13 07:42
Vreselijk nieuws zeg. Sterke met het verlies van je trouwe viervoeter. Tranen in mijn ogen , het zal je, gebeuren.
polleman
Geplaatst: 11-09-13 07:46
Heel veel sterkte. En wat diep triest dat mensen zo zijn. Die hebben geen gevoel je paard kwijt raken is al verschrikkelijk erg. Maar dan ook nog op zo'n manier en met zulke mensen om je heen ba Hopelijk kan je het straks toch een plaatsje geven. En gelukkig heeft bokt het er afgehaald kom je het niet elke dag tegen. Nogmaals heel veel sterkte dikke knuffel