Wat een prachtig paard ! Erg veel sterkte met je verlies
Nientsje
Geplaatst: 22-08-13 12:31
Het eerste wat er uit mijn mond kwam, toen ik zag dat dit topic over Pres ging was : Oo nee!! Ik heb altijd met veel plezier jullie topics bekeken want wat vond ik (en vind ik) Pres en jullie band speciaal.
Lieve meid, heel erg veel sterkte met dit enorme verlies. Pres zal niet vergeten worden
mirgino
Geplaatst: 22-08-13 12:33
nogmaals heel veel sterkte
en een hele dikke kus voor je verjaardag.....
dag Presje ,veel plezier daar in de groene weides
Shauniraquel
Geplaatst: 22-08-13 12:37
jeetje wat een verhaal! Heel veel sterkte, gelukkig heb je mooie herrineringen. Koester deze en ze zullen altijd bij je zijn!
Nogmaals heel veel sterkte, Fabienne. Ik was tijdens de meeting in de Loonse en Drunense duinen helemaal onder de indruk van haar. Zo'n bijzonder paard.. Wat zul je haar missen! Dikke knuf
manfredie
Geplaatst: 22-08-13 12:50
veel sterkte met dit verlies
Knakker
Geplaatst: 22-08-13 12:57
wat hadden jullie een innege band, straalt van de foto's, heel veel sterkte!
shampyX9
Geplaatst: 22-08-13 12:59
Oh, wat verschrikkelijk, en een dag voor je verjaardag nog wel! Gecondoleerd en veel sterkte...
oh mijn hemel wat erg Fabienne! Wat verschrikkelijk! Heel veel sterkte met het verwerken van dit immense verdriet! Koester de mooie momenten, die waren er gezien de foto's in overvloed. Het is fijn geweest voor present jou als baasje te hebben.
Misschien wat ongepast, maar ook gefeliciteerd met je verjaardag.
Present was blind. Desondanks dat heeft ze zich altijd overal Goed staande gehouden. De eerste meeting was een ramp Die daarop volgden gingen super gewoon rustig en goed Ze was een echte heldin. Vertrouwde mensen als geen ander. Ze was mijn steun en toeverlaat. Mijn knappe meisje, Ik doe mijn best sterk te zijn. En positief.
Nee wat erg! Ik heb je verhaal met kippenvel zitten lezen. Heb altijd veel respect voor jullie gehad, hoe jullie ondanks Present's blindheid zoveel plezier hadden