ja ze hebben bij hem in de bak gelopen,maar op friesje na zijn ze met een hele grote boog om hem heen gelopen...
friesje heeft ook hele lang staan hinneken,het was ook echt haar man...
was net ook zo raar met afvoeren,gambit was een paard wat zichzelf graag hoorde,en dus klengelde aan alles wat hij vinden kon,zo was de deur uit zijn sponning duwen en dan klapperen ermee helemaal geweldig...
ik deed dus elke avond om de deur 2 touwen zodat hij hem er niet uit kon drukken ,en dan vanavond...lege stal,geen touwen nodig.... geen gambit die aan je handen friemelt omdat je die touwen door de tralies haalt...
Diablo
Geplaatst: 26-04-13 23:40
Ach Fem, wat vind ik dit erg voor je....heel erg veel sterkte.
fransje23
Geplaatst: 26-04-13 23:46
Heel veel sterkte, met het verlies van zo een goede vriend.
Wat is het een krachtpatser om te zien, knap paard
Freggel
Geplaatst: 26-04-13 23:58
Femke heel veel sterkte met het verlies van deze mooie man...
Ook via dit forum wil ik laten weten dat ik aan jullie denk en jullie heel veel sterkte wensen met het verlies van die knapperd. Zal zeker moeilijk zijn maar weet wel dat jullie alles gedaan hebben wat mogelijk was. Tuurlijk wil je ze houden tot je zelf gaat maar helaas is dit niet mogelijk. Zal dit weekend extra zwaar zijn omdat hij nog bij jullie ligt en daarom heel veel knuffels vanaf onze kant richting Duitsland. Hoe reageren de honden erop?
Wat een vreselijke beslissing heb jij moeten maken maar je hebt de beste keuze gemaakt voor Gambit. Ik wil je heel veel sterkte wensen bij het verdriet en verwerken ervan en ik hoop dat je andere paarden voor een beetje afleiding zullen zorgen!
kimmie261
Geplaatst door de TopicStarter: 27-04-13 18:13
dank je wel...
vanmorgen heeft 1 van mijn honden : pip, de hele tijd bij hem gelegen,ze week eigenlijk niet van zijn zijde af,ze heeft hem nog gezocht ,ze snapt er niets van...
was zo zielig om te zien,ik heb er foto's van,maar weet niet of mensen het schokkend vinden... (gambit ligt onder dekens overigens)
pfff. die laatste fotos met pip... Mooi en heel verdrietig tegelijkertijd De tranen staan in mijn ogen Heel veel sterkte met dit verlies; het is een prachtig paard; koester alle mooie herinneringen aan hem en dat zullen er heel veel zijn
Ach wat jammer wat zul je hem missen heel veel sterkte, jou gevoel dat je het niet kan geloven kan ik erg goed voorstellen wij zijn de 2 ouwtjes verloren in een week zelfs naar maanden voelt het vreemd dat dat weiland leeg is.
zwartepaerd
Geplaatst: 27-04-13 19:04
Helaas weet ik hoe het voelt, ik kan je alleen maar sterkte wensen met het verlies van je maatje....je topic maakte al flinke indruk, maar de foto's van jullie hond bij jullie Gambit....heftig en herkenbaar......Overigens, heel moedig van je dat je deze zware beslissing hebt kunnen nemen, heel erg eerlijk tegenover je grote liefde, maar daardoor ook zo ontzettend moeilijk tegelijker tijd. Nogmaals, heel veel sterkte voor jullie allemaal!