Ik heb vorige week nog gereageerd op je topic, wat ik eigenlijk niet zo vaak doe. Ik was onder de indruk van je mooie paarden. Een raar idee dat ze er nu niet meer zijn.
pfff wat een nachtmerrie moet dat geweest zijn en nog....zeker op zo'n manier, heel veel sterkte gewenst meid! En toch wel fijn dat ze in iedergeval de brand niet hebben hoeven zien... sterkte!
vol ongeloof net het bericht op het haflingerforum gelezen en nog weet ik niet wat te zeggen anders dan ... heel erg veel sterkte met dit ongelooflijke verlies.
kamatz
Geplaatst: 28-01-13 10:23
Heel veel sterkte met het verlies van je drie prachtige kanjers. Geen woorden voor....
Wat een verschrikkelijk bericht zeg... Van de week zat ik nog een prachtig topic van jouw haflingers te bekijken. Prachtige foto's, hele mooie herinneringen!
Ik wens jullie onwijs veel sterkte komende tijd.
SheeNegro
Geplaatst: 28-01-13 10:25
Nee, dit mag niet. Dit had niet mogen gebeuren, je hebt het helemaal niet verdient.. Ontzettend veel sterkte met dit immens grote verlies, het is jouw schuld niet.
Een hartverwarmende knuffel voor jou en je familie
Heel veel sterkte, dit is een nachtmerrie die helaas bij jou is uitgekomen. je hebt nog ontzettend mooie foto`s als herinnering, en ze hebben niet geleden, dat is een schrale troost
heel veel sterkte met dit grote verdriet en verlies
wouke
Geplaatst: 28-01-13 10:29
Dit wens je niemand toe, vreselijk om zoiets mee te moeten maken. Heel veel sterkte met het verlies van je liefste maatjes Silby, Manic en Jana
susanne_m
Geplaatst: 28-01-13 10:30
och Marinda, heel veel sterkte toe gewenst. Ik hoorde gisteren het nieuwsbericht.. mijn nekharen stonden gelijk overeind. Wat onwerkelijk, zo uit het leven gerukt...
Ik kan weinig bedenken om te typen, dan Sterkte met het verlies van die prachtige dieren.
Izep
Geplaatst: 28-01-13 10:30
De grootste nachtmerrie!
Heel veel sterkte met dit inmense verlies.
avaluna
Geplaatst: 28-01-13 10:31
Zoals zovelen gekeken naar die prachtige hafjes gekeken in de sneeuw, genoten van de beelden, de liefde en alle plannetjes.... ongelooflijk, wat een verschrikkelijk verlies.... wat moet je hier nou op zeggen, heel veel sterkte dekt het niet...ik wil jullie heel veel liefde en steun wensen...
bruceandnoon
Geplaatst: 28-01-13 10:31
Ik heb er echt geen woorden voor... Dit is niet te bevatten. Prachtig hoe jij je paardjes omschrijft, het maakt des te meer duidelijk hoe oneerlijk het is dat ze je ontnomen zijn, ze hoorden gewoon bij jou! Ik kan je alleen maar heel veel sterkte wensen met de verwerking van dit grote verdriet, dit onwerkelijke gevoel...Ik kan me niet eens voorstellen hoe verscheurt jij je van binnen moet voelen... Koester de mooie herinneringen, ik hoop dat ze over enige tijd weer een glimlach op je gezicht laten doen verschijnen